جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 8828
منتشر شده در شنبه, 30 شهریور 1398 17:33
تعداد دیدگاه: 0
سیمایی‌صراف-دفتر-هیأت-دولت-آخرین-مرحله-تصمیم-سازی-است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسین سیمایی‌صراف دبیر جدید هیأت دولت عصر امروز در مراسم...

 به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسین سیمایی‌صراف دبیر جدید هیأت دولت عصر امروز در مراسم معارفه دبیران سابق و جدید هیأت دولت، گفت: امیدوارم در این مسئولیت با کارنامه قابل قبولی از نظر آقای جهانگیری مرخص شوم. دفتر هیأت دولت آخرین مرحله تصمیم سازی است و تنها یک مرحله اداری نیست و کار کارشناسی است. 

وی ادامه داد: فشرده کارهای کارشناسی در دفتر هیأت دولت تجمیع می‌شود. من نه با اتوبوس آمدم نه با تاکسی لذا همکاران ما در دفتر هیأت دولت با همان قدرت و صلابت و دوستی که با آقای حاجی‌میرزایی داشتم کار کنند. همه شما در خروجی کار دولت تاثیرگذار هستید.

دبیر جدید هیأت دولت در مورد اهداف خود اظهار داشت: اولین کار اتمام برنامه‌های خوب آقای حاج‌میرزایی مثل شبکه اطلاع‌رسانی که راه‌اندازی شده و به بلوغ رسیده و منجر به شفافیت می‌شود، خواهد شد. این مایه افتخار است که همه هموطنان ما می‌توانند مصوبات و پیشنهادات را در دولت ببینند.

سیمایی‌صراف اظهار داشت:‌ الان مردم و شهروندان می‌توانند بدانند 6 ماه دیگر در حوزه فرهنگ و اقتصاد چه اتفاقی می‌افتد. نکته دیگر که باید انجام شود اولویت بندی مصوبات است.

وی با تاکید بر نگاه فرابخشی، گفت: باید نگاه فرابخشی اعمال شود. ظرفیت دیگر دانشگاه‌ها هستند. من در این باره می‌خواهم بگویم انصافا دانشگاهی‌ها متوجه شدند رئیس‌جمهور و معاون اول  به قابلیت آنها توجه می‌کند. دانشگاه برای همه چیز جواب دارد اما از این ظرفیت غفلت شده اما با نشست‌هایی که آقای جهانگیری با رؤسای دانشگاه‌ها می‌گذارند موجب دلگرمی دانشگاه‌ها شده است.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه