سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7943
منتشر شده در چهارشنبه, 16 مرداد 1398 12:26
تعداد دیدگاه: 0
آمریکا به اهدافش نمی‌رسد؛
آمریکا-به-اهدافش-نمی‌رسد-توان-دولت-محدود-اما-صبر-مردم-نامحدود-است

رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم ما سال گذشته، سال سختی را گذراندند و امسال هم سال سختی را خواهند گذراند، گفت: منابع و توان دولت محدود است اما صبر و تحمل مردم نامحدود است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در دیدار مدیران و محققان جهاد دانشگاهی با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در این زمینه دستی بر آتش دارد و موسسات فعالی هم در زمینه خبرگزاری و هم در زمینه قرآنی و هم در زمینه فعالیت ها و تلاش هایی برای نظرسنجی ها دارد.

وی افزود: ما از ماه‌های اول پیروزی انقلاب، یکی از نام هایی که بر سر زبان افتاد مساله جهاد بود. در آن دوران دانشجویان و دانش آموزان در زمینه جمع آوری محصولات کشاورزی و کمک های دیگر، اقداماتی را  تحت عنوان جهاد آغاز کردند و مخلصانه به صحنه آمدند. این اتفاق پیوند خوبی بین دانشجو و محیط کار و تولید بوجود آورد. این پیوند بسیار مبارک بود.

روحانی تاکید کرد: اگر شما موسسه ای پژوهشی به نام جهاد دانشگاهی دارد، قاعدتا باید تفاوتی با موسسات دیگر داشته باشید. این تفاوت باید در سرعت عمل، دقت عمل و ارزان درآوردن محصول باشد تا با کلمه جهاد سازگاری داشته باشد. امروز برخی موسسات جهاد دانشگاهی مورد توجه و معروف است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: نیاز ملت ایران در شرایط امروز به تلاش های جوانان و فرهیختگان کشور از هر زمان دیگر بیشتر است. هیچ زمانی بدخواهان ما در طول ۴۰ سال گذشته با این سختی و فشار ما را تحریم نکرده بودند.

وی ادامه داد: دشمنان فهمیدند به اهداف اولیه‌ای که در تحریم ما داشتند، نمی‌رسند. یعنی از همه پیام‌هایی که به بصورت مستقیم و غیرمستقیم به در عالم سیاست ما داده می شود و انچه ما در منطقه مشاهده می‌کنیم، آمریکا از اینکه بتواند نظام ایران را تغییر دهد و استقلال و آرمان ملت ایران را بشکند کاملا مایوس است.

روحانی با بیان اینکه مردم ما سال گذشته، سال سختی را گذراندند و امسال هم سال سختی را خواهند گذراند، گفت: منابع و توان دولت محدود است اما صبر و تحمل مردم نامحدود است.

ادامه دارد ...

نوشتن دیدگاه