شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7630
منتشر شده در شنبه, 29 تیر 1398 12:25
تعداد دیدگاه: 0
شماره-جدید-ماهنامه-نماینده-منتشر-شد

ماهنامه نماینده در شماره جدید خود «نشانه‌های سند ۲۰۳۰ در وزارت ارتباطات» را بررسی کرده است. به...

ماهنامه نماینده در شماره جدید خود «نشانه‌های سند ۲۰۳۰ در وزارت ارتباطات» را بررسی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شماره جدید ماهنامه نماینده به موضوعات «نشانه‌های سند ۲۰۳۰ در وزارت ارتباطات»، «هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام»، «عملکرد فراکسیون مستقلین مجلس»، «رونق تولید»، «اقدامات پیش‌دستانه علیه تهدیدات آمریکا» و «بازخوانی عملکرد مجلس هفتم» پرداخته است.

این ماهنامه در پرونده‌ای طی گفت‌وگوهایی با نمایندگان مجلس، «نشانه‌های سند ۲۰۳۰ در وزارت ارتباطات» را بررسی کرده است؛ عنوان سرمقاله این مجله «اگر مجلس غفلت کند...» است که به قلم «امیرابراهیم رسولی» مدیرمسئول به رشته تحریر در آمده است.

«پاسداران سیاست‌ها» عنوان پرونده دیگر این ماهنامه است که تاریخچه، اهداف و عملکرد «هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام» را مورد بررسی قرار داده و هجمه‌ها به این نهاد را ریشه‌یابی کرده است.

ماهنامه نماینده در پرونده دیگری عملکرد فراکسیون مستقلین مجلس را مورد واکاوی قرار داده و با انتخاب تیتر «کدام استقلال؟» در گفت‌وگو با «علیرضا سلیمی» عضو فراکسیون نمایندگان ولایی، «عبدالله رضیان» عضو فراکسیون مستقلین، «سیدابوالفضل موسوی» عضو فراکسیون امید، علت تشکیل این فراکسیون و عملکرد آن را در بوته نقد قرار داده است.

گلایه اخیر رهبر معظم انقلاب از مجلس شورای اسلامی که باعث شد نمایندگان در مقام جبران کم‌کاری خود بر آمده و تدوین طرح‌های کنشگرانه علیه خباثت‌های آمریکا را در دستور کار قرار بدهند، موضوع پرونده دیگری از این ماهنامه را به خود اختصاص داده است.

همچنین در این شماره، کارنامه عملکرد مجلس هفتم و ترکیب اعضای آن و الزامات تحقق «رونق تولید» مورد بررسی قرار گرفته است.

در حوالی اخبار، «آخرین وضعیت طرح رتبه‌بندی معلمان»، «کم‌وکیف اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان»، «جزئیات اجرای قانون جامع حمایت از معلولان»، «پیگیری علت عدم تصویب طرح هر ایرانی ماهانه ۳۰ لیتر بنزین»، «اصرار دولت بر تفکیک وزارتخانه‌ها» جزء موضوعاتی هستند که در این پرونده مورد واکاوی قرار گرفته است.

قاب متفاوت، بخش ثابت این ماهنامه است که در این شماره به انتشار سبک زندگی «پرویز سروری، رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران» پرداخته است.

نوشتن دیدگاه