شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7518
منتشر شده در یکشنبه, 23 تیر 1398 21:03
تعداد دیدگاه: 0
آقاتهرانی-جبهه-پایداری-برای-انتخابات-مجلس-به-مدلی-برای-وحدت-رسیده-است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در دیدار با جمعی از نخبگان...

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در دیدار با جمعی از نخبگان سیاسی و دانشگاهی گفت: جبهه پایداری بر اساس بررسی‌ها و استفاده از تجارب گذشته خود با جریان‌های انقلابی برای انتخابات مجلس در سال جاری به مدلی برای هم‌افزایی و وحدت رسیده است و بر اساس آن مدل، ارتباطات و فعالیت‌های خودش را با دیگر تشکل‌های انقلابی در جهت تحقق گفتمان انقلاب اسلامی و روی کارآمدن مجلس انقلابی عملیاتی می‌کند.

وی افزود: در شورای مرکزی جبهه پایداری قرار گذاشتیم با دیگر جریان‌های انقلابی هم جلساتی بگذاریم و این مدل را مطرح و تبیین کنیم و با دریافت و کاربست نظرات و مشورت‌های آنها، انشاءالله بتوانیم بر اساس شاخص‌ها در این مقطع با رویکرد و نگاه تعامل و همگرایی حداکثری و وحدت حول نظام ارزشی و انقلابی، سازمان و ساختار انتخابات اصولی و مردم‌سالار را شکل دهیم.

دبیرکل جبهه پایداری گفت: این مدل نتایج و اهداف مشخصی را در جهت حاکمیت گفتمان ارزشی انقلاب در مجلس و جامعه دارد که انشاءالله در خروجی این مدل سه محور اصلی و راهبردی ملاک عمل و گفتگوها خواهد بود.

وی ادامه داد: یک راهبرد همسو سازی جریانی و محتوایی و گفتمانی در رسانه‌ها و گفتگو با مردم است؛ دومین اقدام تهیه لیست انتخاباتی انقلابی و کارآمد در سطح استان‌ها و تهران می‌باشد و سوم تمرکز راهبردی و  پاسخ روشن و دقیق به مسایل و مشکلات اساسی مردم خواهد بود.

آقاتهرانی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تجربه‌ای که در طول چند سال گذشته داشتیم و آینده روشنی که در طلیعه گام دوم انقلاب مقام عظمای ولایت ترسیم فرمودند، مردم عزیز مجلسی را رقم بزنند که با اقتدار بتواند از هویت دینی و منافع  ملی جمهوری اسلامی و دستاوردهای مهم این ملت عزیز پاسداری کند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه