جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7106
منتشر شده در شنبه, 01 تیر 1398 03:30
تعداد دیدگاه: 0
نماینده مجلس:
نماینده-مجلس-خودروسازان-به-بهانه‌های-واهی-خودرو-انبار-می‌کنند

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه خودروسازان به بهانه‌های واهی خودروها را در پارکینگ‌ها نگهداری می‌کنند که این خود به ملتهب شدن بازار این صنعت کمک می‌کند، گفت: انبار هزاران خودرو در پارکینگ...

وی ضمن انتقاد از مدیریت بازار خودرو از سوی دستگاه‌های متولی، ادامه داد: بازار خودرو در دست دلالان و واسطه‌هایی است که تنها به دنبال منافع نامشروع خود هستند که ضروریست برای ساماندهی این بازار دست واسطه‌ها را از بازار خودرو کوتاه کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه برخی از مدیران در این صنعت نیز مجری دستورهای همین دلالان و واسطه‌ها هستند، ادامه داد: متاسفانه وزارت صنعت،  معدن و تجارت صرفا نظاره‌گر و تماشاگر است و اقدام موثری برای ساماندهی و کاهش قیمت خودرو انجام نمی‌دهد.

حاجی‌دلیگانی با تاکید بر اینکه لازم است تا وزارت صنعت و معدن در جهت ساماندهی بازار خودرو برنامه مناسب ارائه و اقدام لازم را انجام دهد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با طرح این سوال که تعیین قیمت خودرو با کدام شاخص منطقی و علمی در کشور صورت می‌گیرد؟ گفت: سوال که پیش می‌آید این است که نقش نظارتی و حاکمیتی وزارت «صمت»در تعیین قیمت خودرو چیست؟ که شاهد چنین وضعیت آشفته‌ای در این بازار هستیم.

انتهای‌پیام/

نوشتن دیدگاه