پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7013
منتشر شده در سه شنبه, 28 خرداد 1398 13:03
تعداد دیدگاه: 0
حسن‌پور-بیگلری-ارز-ارزان-می‌دهیم-اما-کالاهای-گران-می‌خریم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی...

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ما شرایط ویژه اداره کشور را می‌دانیم و از اهداف دشمنان اطلاع داریم ضمن اینکه از تلاش‌ها و سرکشی دولتمردان و همه نیروهای مخلص انقلاب مطلع هستیم.

وی افزود: از بیداری نیروهای نظامی و امنیتی مطلع هستیم ولی از مسئولین می‌خواهیم درباره صنعت و اقتصاد اولویت‌بندی داشته و باید نیازهای معیشتی مردم را بر طرف کنیم.

نماینده مردم سیرجان در مجلس تصریح کرد: باید برای دانش آموزان در کشور و آموزش کشور اولویت قائل شویم و برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای توزیع عادلانه و نظارت بر منابع حیاتی کشور داشته باشیم. 

وی گفت: ما ارز ارزان می‌دهیم اما کالاهایی گران می‌خریم؛ کجای دنیا چنین وضعیتی را سراغ دارید؟

حسن‌پور خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی فرهنگیان دچار مشکل بوده و تدبیر لازم باید از سوی رئیس جمهور در خصوص رفع مشکل فرهنگیان صورت گیرد.

وی افزود: فرهنگیان کشور نجیب هستند و از رئیس‌جمهور انتظار دارند تا شخصیتی فاضل و چهره ملی برای ختم مشکلات عدیده وزارت آموزش و پرورش معرفی شود

نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: به نظر می‌رسد که اراده دولت و مجلس بر این است که فردی با تجربه و فهیم از میان یاران انقلاب فرمان این کشتی طوفان زده را به دست بگیرند و امیدوارم این امر محقق شود.

وی از دولت خواست با توجه به اینکه در برنامه ششم توسعه معادن بخش پیشروی عنوان شده به بخش معدن توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/ 

نوشتن دیدگاه