شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 5489
منتشر شده در سه شنبه, 13 فروردين 1398 17:55
تعداد دیدگاه: 0
تا زمان رفع نیاز در منطقه حضور داریم؛
ارائه-خدمات-درمانی-نیروی-دریایی-به-سیل-زدگان-آق-قلا-تا-زمان-رفع-نیاز-در-منطقه-حضور-داریم

دریاداردوم پزشک محسن مرادی نیا رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نداجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور گروه های امدادی و درمانی نیروی دریایی ارتش در مناطق سیل زده شمال کشور، اظهار داشت: تیم های پیشرو اداره بهداشت و درمان نداجا از ۴ فروردین ماه در آق قلا مستقر شدند و...

وی افزود: این خدمات شامل ویزیت، تزریقات، پانسمان، سرم درمانی، متخصصین اطفال، داخلی و عفونی، نوار قلب، رادیولوژی و آزمایشگاه بوده و همچنین اتاق عمل سیار را نیز به منطقه اعزام کرده ایم.

دریادار دوم مرادی نیا ادامه داد: در کنار تیم درمانی، تیم بهداشتی را هم در منطقه داشتیم که با همکاری مرکز بهداشت آق قلا کار نمونه برداری آب شرب روستاهای اطراف آق قلا و نظارت بر نحوه دفن زباله های شهری را برعهده داشتند و خوشبختانه تاکنون هیچگونه موردی از آلودگی در آب شرب این شهرستان وجود نداشته است.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش با اشاره به استمرار حضور تیم درمانی و امدادی این اداره در منطقه آق قلا، تصریح کرد: تا زمانی که مسئولین شهر آق قلا نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی داشته باشند در منطقه حضور خواهیم داشت.

وی در پایان تاکید کرد: در کنار خدمات درمانی رایگان اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش، داروهای مورد نیاز نیز به صورت رایگان به بیماران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه