سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 5477
منتشر شده در سه شنبه, 13 فروردين 1398 01:38
تعداد دیدگاه: 0
اسکان دو هزار و ۵۰۰ نفر در کمپ اردوگاهی؛
بحران-سیلاب-در-دورود-به-کنترل-درآمده-است-اسکان-دو-هزار-و-۵۰۰-نفر-در-کمپ-اردوگاهی

بمحس رضایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به بازدید از شهرستان سیلاب زده دورود، اظهار داشت: دوستانی که در ستاد بحران شهرستان هستند، خوشبختانه از یک هفته قبل از شروع بحران و در دو روز اخیر جلسات خوبی را برگزار کردند و در آمادگی خوبی قرار دارند.

وی با بیان اینکه این آمادگی خوب منجر شد که چند خطر بزرگ را از شهرستان دور کنند، گفت: مقدماتی که ستاد بحران در شهرستان فراهم کرد، خوب بوده و انسجام خوبی بین نیروهای مسلح، بخش‌های دولتی، شهرداری‌ها و بخش خصوصی که پای کار آماده کاملاً ملاحظه می‌شود.

دبیر مجمع تشخصی مصلحت نظام با تاکید بر اینکه تجربه‌ای که در شهرستان وجود دارد نشان می‌دهد که آمادگی قبل از بحران اگر وجود داشته باشد، در زمینه مقابله هم بیشتر می‌توان اقدام کرد، افزود: با این وجود خساراتی به شهرستان وارد شده است، ۱۰ روستای شهرستان تخلیه شده است، مجبور شده‌اند که مردم را از تعدادی از خانه‌ها جابجا کنند.

رضایی با اشاره به ایجاد کمپ اردوگاهی و اسکان دو هزار و ۵۰۰ نفر در آن، بیان داشت: تلاش‌های خیلی خوبی صورت گرفته و بحران در شهرستان به کنترل درآمده است.

وی با بیان اینکه امشب و فردا موج جدیدی از آب‌های اضافی سیلاب وارد شهرستان و سد دورود می‌شود، افزود: سد سرریز کرده است، مسئولان در آماده باش کامل مقابله با موج جدید سیلاب قرار دارند و امیدواریم که با کمک دوستان استان و شهرستان با بتوان مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه