کد خبر: 4800
منتشر شده در یکشنبه, 14 بهمن 1397 11:26
تعداد دیدگاه: 0

یک عمر گذشت تا به لطف خدا و عنایت اهل بیت علیهم السلام، انقلاب به چهل سالگی خود رسید تا کور شود هر آن کس که نتوان دید. کجایند شهدا، که در بهار آزادی جای شهدا خالی است.کجایند پیشگامان انقلاب که از دنیا رفتند و نیستند تا الآن ببینند که همه ی زحماتی که کشیدند و رنج هایی که دیدند به ثمر رسیده و انقلاب...


بله چهل سالگی انقلاب را جشن می گیریم در حالی که دشمنان در گل تپیده این انقلاب شاخ تعجب از این همه وحدت و بصیرت و یکپارچگی مردم، در آورده اند . مردمی که نیمی از آنان همان سربازان در گهواره خمینی هستند که امروز مثل سربازان دیروز به پای انقلاب انقلاب ایستاده اند و خمینی کبیر را همچنان یاری می کنند. عجب عددی است چهل که امروز هرکجا را می نگری چهل را می بینی و دنبال آن هزاران هزار شور و عشق و شعف را هم می نگری. زنده باد قرآن، زنده باد اسلام، زنده باد انقلاب و مُرده باد دشمنان این انقلاب.
در پوست خود نمی گنجیم و افتخار می کنیم که در سرزمینی هستیم و با مردمی زندگی می کنیم که دنیا به وجودشان غبطه می خورد و تاریخ مثلشان را به خودش ندیده است و در چهل سالگی انقلاب، افتخار می کنیم به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که سمبل سیاست اسلامی و رهبری دینی بر پایه معرفت الهی است.
افتخار می کنیم به رهبر بصیر، حکیم و شجاع ایران که امروز ابر قدرت های دنیا از او درس می گیرند و نگاهشان به گفتار و رفتار او دوخته شده است.
افتخار می کنیم به شهدای انقلاب که با ریختن خونشان نهال سر از خاک بیرون کشیده انقلاب را یاری نمودند و اجازه ندادند اجنبی به آن آسیب برساند.
افتخار می کنیم به شهدای هشت سال دفاع مقدس که فرمان جهاد را شنیدند و به امام خود لبیک گفتند و ثابت کردند که این ها همان شهدای کربلا در قرن بیست و یکم هستند.
افتخار می کنیم به رزمندگان اسلام، دلاور مردانی که حتی وجبی از خاک میهن عزیزمان را به دست متجاوزگران بعثی ندادند و با ابر قدرت های دنیا که پلیدانه از یزیدیان زمان دفاع می کردند، جنگیدند.
افتخار می کنیم به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اسوه ی شهادت، رشادت، ایثار، خلاقیت و درایت را با همچون باقری ها، کاظمی ها، خرازی ها، همت ها، زین العابدین ها و ... به نمایش گذاشتند و با سبزی ظاهر و باطنشان بر سبزی رنگ پرچم ایران افزودند.
افتخار می کنیم به ارتش جمهوری اسلامی ایران که صلابت، اقتدار و قدرت ایران عزیز را به دور از غرور و خودپسندی با یکرنگی و زیبایی با روحیه مردمی در تمامی مقاطع دفاعی به منصه ظهور رسانید.
افتخار می کنیم به هوانیروز و دریانوردان که از آسمان آبی و دریای فیروزه ای که نگین انگشتری ایران بوده و هست، محافظت نمودند.
افتخار می کنیم به علماء ، روحانیون و طلاب که شفافیت نگاه مردم را بالاتر بردند و با علم و عمل پیشرو در خطوط حرکتی و پیشرفت بودند و در کنار مردم، علی وار و پیغمبر گونه به هدایت پرداختند و هر آنچه داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم انقلاب نمودند و تا ظهور حضرت مهدی(عج) همراه هستند.
افتخار می کنیم به استادان، دانشمندان و دانشگاهیان که سرعت پیشرفت علم را در این کشور به مثابه نور پیش بردند و همیشه کوشیدند تا عقب ماندگی را جبران کنند و موفق شدند.
افتخار می کنیم به خانواده های معظم شهدا که با صبوری و ایثار موج خروشان دریای پر تلاطم احساسات را کنترل نمودند و آن را به دریای آرام قلب ها تبدیل نمودند.
افتخار می کنیم به رویش های انقلاب، سربازان در گهواره خمینی که در نبردهای برون مرزی از پیشروی مدعیان دروغین اسلام و مترسکان غرب جلوگیری نمودند و با اهدای جان خودشان، مدافع حرم آل ا... شدند تا شعار کُلّنا عباسک یا زینب(س) را مدال افتخار شیعه در دنیا نمایند.
افتخار می کنیم به زنان و مردان ایرانی که با تحمل سختی ها و تحریم ها، دشمن قسم خورده را به زانو در آورده و در حالت نیمه جان نگهش داشته تا جان تهی کند و به درک اسفل السافلین تاریخ پرتاب نمایند.
ایرانم، انقلابم، مردمم، رهبرم، نظام اسلامی و مقتدرم همیشه زنده باشی و اما لعن و نفرینمان را نیز نثار گرگ خویان و روباه صفتان داخلی و خارجی می کنیم که همواره چشم ندید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته اند و در کثافت شر و حیله خود فرو رفته اند و باعث لطمه و سرافکندگی هم میهنانمان بوده اند.
زنده باد قرآن، زنده باد رهبر و زنده باد ایران و ایرانی.

یادداشت ار حجت الاسلام میثم ریاحی