کد خبر: 4797
منتشر شده در پنج شنبه, 11 بهمن 1397 15:45
تعداد دیدگاه: 0
نماینده مردم اصفهان در مجلس؛

آیین آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اصفهان با حضور شهردار، نماینده مجلس و مسئولین اصفهان در مقابل شهرداری مرکزی اصفهان برگزار شد.


به گزارش خبر نگار پایگاه خبری همراز نیوز؛ ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این آیین ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی گفت : حدود 3 سال است که به اتفاق 4 نماینده دیگردر مجلس شورای اسلامی حضور دارند ومشکلات مهم اصفهان را می شنوند و دنبال می کنند.
نماینده مجلس بیان داشت: زنده شدن زنده رود را در این ایام به فال نیک می گیریم و با صدای بلند به دولت مردان و به کسانی که در این مسیر تاثیر گذار هستند میگوییم که باز شدن زاینده رود بعد از20ماه به مدت 20روز مشکل مردم اصفهان را حل نخواهد کرد مردم اصفهان زنده رود را به صورت دائمی زنده میخواهند .
وی با بیان این که مشکلی که برای اصفهان ایجاد شده ناشی از خشک سالی نیست گفت:متاسفانه مشکل زاینده رود ناشی از عدم مدیریت و عدم اجرای قوانینی است که بر روی آب است زیرا که مجلس شورای اسلامی قوانینی را مصوب کرده برای حل این مشکل ولی متاسفانه اجرایی نمیشود و اگر مدیران ما نگاه ملی به بحث آب در کل کشور داشته باشند مشکل زاینده رود حل میشود.
تاج الدین در پایان سخنانش گفت: ان شاالله بتوانیم مشکلات اصلی اصفهان را دنبال کنیم، البته در این سه سالی که نماینده مجلس بودیم اصلی ترین مشکلی که پیگیری کرده ایم فرایند رود بوده و امیدواریم بتوانیم نه تنها مشکل رود بلکه مشکلات دیگر و فرایند پروژه ای مهم و کلانی که سال هاست بر روی زمینه مانده است را پیگیری و حل کنیم .
افتخار به گذشته و امید به آینده شعار چهل سالگی انقلاب است
در ادامه این آیین قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت دهه فجرگفت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افتخاری است که نصیب ما شده و تلاقی آن با باز شدن زاینده رود و ایجاد شور و نشاط در بین مردم رانیک میداریم.
نوروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را به نوعی نشانه بلوغ این انقلاب وتحقق شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی دانشت و گفت: شعارامسال در سراسر کشور افتخار گذشته و امید به آینده است .افتخار به گذشته که شعار استقلال سر دادیم و خواستار حاکمیت ملی و اقتدار کشور در همه زمینه ها وخواستار آزادی برای همه گروه ها و اقشار در چهار چوب مقرارات بودیم.
وی گفت: جمهوری محوری به عنوان ظرف و اسلامی به عنوان یک هویت ومظروف خواسته همه ما بود وخوشحالیم که به 40سالگی رسیده است و امروز به گذشته طولانی 40ساله افتخار میکنیم وهمواره بر آینده امیدوار هستیم .
وی اظهار داشت:ستاد دهه فجر شهرداری از مهر ماه با حضور بخش های مختلف و با محوریت معاونت فرهنگی و سازمان های دیگر آغاز به کار کرده و ادراه کل روابط عمومی به خوبی توانست با همکاری مناطق برنامه ریزی دقیقی انجام دهد .
نوروزی رویکرد برنامه های شهرداری را باز نمایی از هویت انقلابی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و رویداد عظیم تاریخی این ملت خواند و تاکیدبر این داشت که چهلمین عددی نمادین است که دلالت بر تکامل این انقلاب دارد و چهل سالگی آغاز یک حرکت دقیق تر و منطقی تر و تکامل یافته تری است .
شهردار اصفهان بیان داشت: سیاست این بوده تا بتوانیم با حفظ حقوق شهروندی و احترام به حقوق شهروندان برنامه ها به گونه ای باشدکه تا در همه محلات ،مناطق و همه نقاط شهری اجرا شود تا مردم به خوبی در جریان قرار بگیرند و از این برنامه ها به خوبی استفاده کنند.
وی با اشاره به بیش از 300 عنوان برنامه اجتماعی ،فرهنگی و ورزشی در 2 هزار اجرا گفت: برنامه های به عنوان چهل ستون نقلاب و پازل انقلاب در بعد شهری ،چهل ستون امید دربعد منطقه ای، ویژه برنامه چهل چراغ در مقیاس محله ای و المپیاد های ورزشی 40 سال افتخار مجموعه ای از برنامه هایی است که در سطح شهر اجرا میشود که هر کدام ازاین برنامه ها به نوع خود بی نطیر است و این کاری است که به مناسبت 40 سالگی انقلاب و گرامی داشت دهه فجر شهرداری انجام میدهد .
ادای احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی در محضر مردم شهید پرور اصفهان به ویژه خانوده معظم شهدا و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرود ملی، تکریم از خانواده معظم شهیدان اکبر، محمد و ابوالفضل فخفوری و اهدای حلقه گل به مادر شهیدان توسط شهردار اصفهان، اجرای گروه سرود مولا و اجرای سناریو پاکت به همراه جلوه های ویژه از جمله برنامه های جانبی آیین استقبال از برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی توسط شهرداری اصفهان بود.