جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4561
منتشر شده در سه شنبه, 20 شهریور 1397 15:32
تعداد دیدگاه: 0
دیدار شورای مرکزی آبادگران جوان اصفهان با رییس اسبق شورای شهر اصفهان؛

جمعی از اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان استان اصفهان با مهندس عباس حاج رسولیها رییس اسبق شورای اسلامی شهر اصفهان دیدار و تبادل نظر کردند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، عباس حاج رسولیها عضو جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان در این دیدار جمعیت آبادگران جوان را دارای جوانانی مستعد و با پتانسیل بالا عنوان کرد و ضمن تحسین عملکرد 10 ساله این تشکل در استان اصفهان افزود:جوانان باید با حضور در میان مردم علاوه بر شناخت نیازهای واقعی آنها اقدام به کار جهادی و کسب تجربه نمایند.
وی در ادامه گفت:هر ریالی که در شهر و در جهت منافع مردم هزینه شود چندین برابر بهره وری خواهد داشت و نباید از انجام کارهای جهادی و عمرانی واهمه داشت.
حاج رسولیها مشکل اصلی کشور را وجود بوروکراسی و قانون های موازی دانست و گفت قوانین قدیمی و دست و پاگیر باعث ایجاد نارضایتی در میان مردم می شود.
در ادامه جلسه احمدرضا دلیران فیروز دبیر جمعیت آبادگران جوان استان اصفهان ضمن انتقاد شدید از عملکرد اقتصادی دولت و اصلاح طلبان در شوراهای شهر و شهرداری ها گفت:متاسفانه در زمان فعلی شاهد بالاترین نرخ تورم, بیکاری, رکود و افزایش نقدینگی در 40 ساله اخیر هستیم که باعث ایجاد جو یاس و ناامیدی در میان مردم شده است و به نظر میرسد دولت برنامه مدونی نیز برای عبور از بحران اقتصادی فعلی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت های داخلی ندارد هماهنگونه که بعضی از شهرداری کلانشهرها نیز هیچ اقدام توسعه ای در یک سال و نیم گذشته انجام نداده اند.
وی افزود:مردم حس می کنند دولت فعلی که در انحصار اصلاح طلبان است هیچ توجهی به مطالبات و نگرانی های مردم ندارد و حضورش در میان مردم به حداقل رسیده و بیشتر زمان خود را صرف جنگ قدرت, فرافکنی و رقابت های داخلی نموده است.
احمد رضا دلیران فیروز، عضو مجمع اصولگرایان اصفهان فساد و عدم شفافیت را پاشنه آشیل هر سیستمی عنوان کرد و گفت:مردم از فساد بعضی از آقازاده ها و نزدیکان درجه یک تعدادی از مدیران دولت نگران و ناراحت هستند و از رییس جمهور توقع دارند که ملاحظات حزبی و سیاسی را کنار گذاشته و این افراد را از دولت کنار بگذارد.
دلیران فیروز رییس کمیته تشکیلات استان های جمعیت آبادگران جوان در پایان ضمن انتقاد از بعضی تصمیمات عجولانه دولت در حوزه اقتصاد گفت:عدم ثبات اقتصادی و تصمیمات خلق الساعه توسط دولت باعث فرار سرمایه و سرمایه گذار میشود و متاسفانه روزانه شاهد این تصمیمات غیرکارشناسی هستیم که هیچ کدام هم نتیجه مثبت نداده است. به طور مثال اعلام دلار 4200 تومانی که توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد و به دلار جهانگیری معروف گردید باعث ایجاد رانت و تشنج شدید در بازار شده و نشان داد معاون اول رییس جمهور برغم همه تبلیغات و ادعاها توجه و تسلط کافی بر روی موضوعات اقتصادی ندارد.

نوشتن دیدگاه