کد خبر: 4558
منتشر شده در چهارشنبه, 14 شهریور 1397 14:29
تعداد دیدگاه: 0
دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان:

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان رفتارهای اخیر اصلاح طلبان به ویژه در حوزه اقتصادی را زمینه ای برای به قهقرا رفتن آن ها بیان کرد و گفت: مردم ایران همواره از بهترین و نجیب ترین مردمی بودند که در شرایط مختلف پشت سر نظام و حکومت بوده اند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، ابوالفضل قربانی در دیدار با اعضای شورای مرکزی حزب آبادگران در استان اصفهان اظهار کرد: اکنون شرایط اقتصادی بدی بر مردم حاکم است و این نیز نتیجه گره زدن همه چیز به برجام توسط مسئولان اجرایی کشور در چندسال گذشته است. وی ادامه داد: رکود و بحران گرانی در شهرها و روستاها اثرخود را نشان داده و مردم از این همه بی نظمی در بازار به ستوه آمده اند. قربانی اتحاد را لازمه توسعه برنامه های شهری در آینده بیان کرد و افزود: برخی اقدامات غیرکارشناسی که در برخی شهرها صورت گرفته، باعث شده تا مردم فرق حرف و عمل را متوجه شوند و بفهمند بین فردی که صادقانه حرف می زند و عمل می کند با کسی که فقط حرف می زند و عمل نمی کند فاصله از زمین تا آسمان است. وی بیان کرد: اصولگرایان بعد از انتخابات سال 96 با هم متحد شده اند واین اتحاد از هر نظری می تواند به نفع این طیف بزرگ سیاسی در کشور باشد، اما این را هم باید گفت که صرفا نگاه سیاسی به مسایل امروزه چاره کار نیست و اصولگرایان باید یک دید همه جانبه نسبت به مسایل پیرامونی خود داشته باشند.
در این دیدار، احمدرضا دلیران فیروز، دبیر اجرایی حزب آبادگران در استان اصفهان نیز بر لزوم اتحاد بین همه اعضای اصولگرایی کشور تاکید کرد و گفت: ایران اسلامی بحران های زیادی را پشت سرگذاشته و مطمئنا بحران های مالی این روزها را نیز طی می کند، ولی مردم هرگز این نوع از مدیریت را فراموش نمی کنند. وی ادامه داد: اصولگرایان ثابت کرده اند همواره پشت نظام بوده و هستند و همواره از شعارهایی که نتوانند آن را عملی کنند گریزان بوده اند.