پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4277
منتشر شده در جمعه, 27 بهمن 1396 21:48
تعداد دیدگاه: 0
امام جمعه موقت اصفهان:

امام جمعه موقت اصفهان از بانک ها خواست که برای پرداخت وام به شهروندان عدالت را رعایت کنند و همه را به یک چشم بنگرند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی امروز در خطبه های نماز جمعه اصفهان خواستار تسهیل امور و تسریع در خدمات به ارباع رجوع شد و اضافه کرد: معتقدم 80 درصد از مردمی که برای انجام کارهای خود به اداره‌ای مراجعه می ‌کنند از عملکرد آن ادارات ناراضی هستند.

امام جمعه موقت اصفهان در بخشی دیگر از سخنان خود ، وجود اجناس قاچاق و چینی در فروشگاه ها را از مشکلات بخش تولید ذکر کرد .
وی با انتقاد از تفاوت زیاد بین دریافتی حقوق بگیران دستگاه های مختلف برضرورت پرداخت بموقع حقوق شاغلان بخش صنعت تاکید کرد.
میردامادی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه در فضای مجازی موضوع نفی هر آنچه که غیر مادی است، بشدت تبلیغ می‌شود گفت: امروزه جنگ علیه ارزشهای اسلامی و جنگ با معنویت و معجزات الهی وجود دارد.
او با بیان اینکه دشمن سال‌ ها تلاش کرد که با رسانه‌ ها و مزدوران خود در داخل کشور مراسم 22 بهمن را ضعیف جلوه دهد، خاطرنشان کرد: پیوند مردم و ولایت همه هزینه‌ های دشمن را بر باد داد، زیرا مردم کشورمان همان کسانی هستند که حماسه 22 بهمن را خلق کردند.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به احتمال وجود گاز رادیو اکتیو رادون در برخی ساختمانها خواستار اقدام در این زمینه شد.
رادون یک گاز پرتوزای بی‌رنگ، بی‌بو و بدون مزه است و از واپاشی اورانیم طبیعی موجود در خاک، آب و صخره‌ها بوجود می‌آید.
رادون موجود در هوا از طریق تنفس وارد ریه انسان ها می‌شود و باعث آسیب به بافت های بدن یا مرگ آنها می‌شود؛ بنابراین در صورتیکه هوای تنفسی حاوی رادون بمقدار زیاد باشد، بافت های ریه بتدریج آسیب می‌بینند که در دراز مدت می‌تواند باعث سرطانی شدن اینگونه بافت ها شود.
مدیر برنامه بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آذرماه امسال از اجرای طرح پایش گاز رادیواکتیو رادون در منازل مسکونی استان اصفهان خبر داده بود.
علی گورانی افزوده بود: اندازه گیری و پایش این گاز پرتوزا با مشارکت وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی در واحدهای مسکونی اصفهان به مدت 6 ماه اجرا می شود.

 

منبع: ایرنا

نوشتن دیدگاه