جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4257
منتشر شده در یکشنبه, 22 بهمن 1396 10:54
تعداد دیدگاه: 0
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان:

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: هرچه دشمن فشار را بر ما زیاد می کند، مردم علاقه اشان به رهبری و نظام بیشتر می شود و این نشان از بصیرت آن ها دارد.


آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفت و گو با خبرنگار همراز گفت: امام راحل فرمود هرگاه دیدید که دشمن فشار را بر ایران اسلامی زیاد کرد، بدانید که مسیر و راه را درست می روید و امروز نیز ما شاهد فشار های بی امان دشمنان به ویژه آمریکای جهانخوار بر ایران اسلامی هستیم.
وی اظهار کرد: خدا را شاکریم که 39 سال از جمهوری اسلامی ایران گذشته و مردم ما روز به روز روشن تر و پایبند تر به جمهوری اسلامی و رهبری می شوند.
امام جمعه اصفهان افزود: مردم ما همواره پایبند به انقلاب و نظام هستند و آمریکا هیچ غلطی نی تواند بکند، ما هر سال شاهد این هستیم که مراسم ملی و مذهبی ما شلوغ تر می شود و این نشان از آن دارد که نسل های بعدی انقلاب نیز پایبندی و بصیرت فوق العاده ای نسبت به این موضوع دارند.
طباطبائی نژاد خطاب به مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران نیز خاطرنشان کرد: با این حضور ها و حمایت های مردمی، بار مسئولان روز به روز سنگین تر می شود و باید به مردم و جامعه صادقانه و خالصانه خدمت کنند و امام نیز خودشان را خدمتگذار مردم می دانستن.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: مسئولان برای خدمت به مردم باید کمر همت را ببندند و سعی کنند اگر اشتباهات و تخلفاتی هم در این مسیر بوده است، آن را جبران کنند.
وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که امسال راهپیمایی 22 بهمن دیدنی تر خواهد شد، واقعا اینچنین شده و زبان از تشکر از این مردم فهیم، بصیر، ولایی و همیشه در صحنه قاصر است.

نوشتن دیدگاه