سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4131
منتشر شده در چهارشنبه, 27 دی 1396 19:03
تعداد دیدگاه: 0
دلیران فیروز:

رییس کمیته تشکیلات حزب آبادگران جوان ایران اسلامی در گفتگو با همراز گفت:دولت زمانی می تواند از توافق هسته ای دفاع کند که اثرات آن در اقتصاد, تولید ملی و زندگی مردم مشخص باشد که متاسفانه اینگونه نیست و مردم جنبه اقتصادی برجام را در سفره هایشان حس نمیکنند و باید گفت تا به اینجا توافق هسته ای...


احمدرضا دلیران فیروز عضو شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی, صنایع, معادن و کشاورزی اصفهان در ادامه گفت:اینکه دولت میگوید برجام توافقی مفید و مستحکم است ولی بانکها, موسسات مالی و کمپانی های بزرگ جهانی به دلیل ترس از تحریم های دولت ایالات متحده آمریکا از کار و سرمایه گذاری در ایران سر باز میزنند نشان از اشکالاتی فنی در این توافق دارد زیرا توافقی که کشور نتواند از مزایا و مواهب آن بهره مند گردد نمیتواند توافق بی نقصی باشد زیرا باید اثرات آن در رشد اقتصادی کشور ملموس و قابل توجه باشد در غیر این صورت تبدیل به توافقی صرفا تبلیغاتی و سیاسی میشود.
دلیران فیروز عضو مجمع اصولگرایان اصفهان روند فعلی برجام را بیشتر به نفع خروج سرمایه های داخلی از کشور دانست تا ورود سرمایه های خارجی به چرخه اقتصاد کشور.
این فعال سیاسی اصولگرا افزود:امروزه دنیا بر اساس تعاملات و روابط بین کشورها پیش میرود اما این تعاملات باید سازنده و عزتمندانه و بر اساس منافع ملی باشد و توافقی که در آن آژانس انرژی اتمی بارها بر پایبندی کامل ایران بر مفاد برجام تاکید کرده اما طرف مقابل به بهانه ترس از تحریم های آمریکا به وعده های خود عمل نمیکند و حاضر به هیچ ریسک احتمالی نیست امید مردم را نسبت به آن توافق کمتر و کمتر میکند.
وی در ادامه گفت:بهره برداری سیاسی و تبلیغات اصلاح طلبان در مورد برجام بسیار بیشتر از فواید واقعی آن برای مردم است و متاسفانه اصلاح طلبان به جای آنکه ضعف مدیریتی خود در احیای حق ملت در توافق هسته ای را بپذیرند عموما روی به رقیب هراسی آورده و سعی در متهم کردن اصولگرایان دارند و در مقابل کارشکنی های آمریکا در برجام گاها منفعل هستند!
احمدرضا دلیران فیروز دبیر حزب آبادگران جوان ایران اسلامی استان اصفهان در پایان گفت:کشور ما راهی به جز اجرای دقیق و موثر اقتصاد مقاومتی که بارها و بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است ندارد زیرا غربی ها, چین و روسیه همیشه نشان داده اند که شرکای مطمئنی برای همکاری های اقصادی با ایران نبوده و نیستند و تنها ایران با تقویت تولید ملی و رفع موانع آن و اجرای اقتصاد مقاومتی میتواند وابستگی خود به واردات را کمتر کند و تجربه نشان داده است کشور هر چه به واردات وابسته تر باشد تحریم های اقتصادی بیشتر میتواند به آن ضربه وارد کند.

دیدگاه‌ها  
  +19
مثل همیشه سخنان جناب دلیران فیروز عالی بود.
  +20
حقیقت رو گفتین آقای دلیران. توافق هسته ای رو تا مردم احساس نکنند فایده ای نداره
  +22
انتقادات به جا و درستی بود
  +22
استفاده کردیم برادر دلیران عزیز
نفستون حقه
  +22
با همه قسمتهاش موافقم کاملا. اینم بگم دیگه به اصلاح طلبان رای نمیدم و اعتماد نمیکنم.
  +22
تشکر آقای دلیران که مثل همیشه حرف دل مردم رو میزنید. از سایت خوب همراز هم تشکر میکنم
  +16
فکر کنم نظر آقای دلیران فیروز این هست که به مدیریت اصلاح طلبان امیدی نیست.منم موافقم.اصلاح طلبان در انتخابات 98 و 1400 شکست سنگینی خواهند خورد.
  +16
خیلی خیلی خوب بود
نوشتن دیدگاه