پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4074
منتشر شده در پنج شنبه, 11 آبان 1396 10:30
تعداد دیدگاه: 0
رئیس مجمع نمایندگان استان:

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان میزان تعامل زرگرپور با نمایندگان این استان را در سطح بالایی ارزیابی کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سید ناصر موسوی لارگاین در مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان گفت: هیچ گاه طی 10 سال گذشته تا این اندازه تعامل میان استاندار و مجمع نمایندگان استان بالا...

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان میزان تعامل زرگرپور با نمایندگان این استان را در سطح بالایی ارزیابی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سید ناصر موسوی لارگاین در مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان گفت: هیچ گاه طی 10 سال گذشته تا این اندازه تعامل میان استاندار و مجمع نمایندگان استان بالا نبوده و امیدواریم دولت از آقای زرگرپور در جایی دیگر، از جمله وزارت نیرو استفاده کند.
وی با اشاره به ارزش های انقلابی استان اصفهان، مردم این استان را شایسته خدمات بسیار بالایی دانست و افزود: خون 23 هزار شهید این استان سند افتخاری است که نشان می دهد مردم استان برای حفظ نظام از همه چیزشان گذشته و باز هم می گذرند.
موسوی لارگانی خاطر نشان ساخت: باید از خدمات ارزنده و موثر آقای زرگرپور تشکر کنیم و امیدوار باشیم تا آقای مهرعلیزاده نیز بتواند مشی اینچنینی را در دستور کار خود قرار دهد.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان اضافه کرد: مدیریت آقای زرگرپور در مقابل بسیاری از بحران های این استان مثال زدنی بود و ایشان توانستند بسیاری از این مشکلات را به خوبی رفع کنند.
وی به خاطر انتخاب مهر علیزاده که چهره ای ملی است از رحمانی تشکر کرد و به مهر علیزاده گفت: شعار شما کار کار کار است.برای تحقق آن باید به بخش خصوصی فعال و توامند اصفهان کمک کنید و از دولت بخواهید فشار رها را از روی این بخش بردارید.
موسوی لارگانی ادامه داد: دغدغه دیگر مردم اصفهان زاینده رود است، انتظار داریم همانطور که برای احیای دریاچه ارومیه اقدام مردید برای زاینده رود هم ستاد ویژه و بودجه در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: از دولت نیز تشکر می کنیم بابت این که یک فردی را با چهره ملی برای استانداری این استان انتخاب کردند، استان اصفهان دیگر تحمل سیاسی کاری را ندارد، برای فعالیت و مدیریت خوب باید سیاسی کاری را کنار بگذاریم.

نوشتن دیدگاه