چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2403
منتشر شده در یکشنبه, 24 آبان 1394 12:00
تعداد دیدگاه: 0
فولادگر مطرح کرد:

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری جدی تر وزارت امور خارجه در موضوع مفقودان حادثه منا شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،حمیدرضا فولادگر در این زمینه گفت:از مقامات و مسئولان محترم در وزارت امور خارجه، سازمان حج و زیارت و وزارت بهداشت و درمان ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت...

 

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری جدی تر وزارت امور خارجه در موضوع مفقودان حادثه منا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،حمیدرضا فولادگر در این زمینه گفت:از مقامات و مسئولان محترم در وزارت امور خارجه، سازمان حج و زیارت و وزارت بهداشت و درمان ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته، خواستار تعیین وضعیت هرچه سریع‌تر ایرانیان مفقود شده از جمله رکن آبادی و فولادگر هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مادامی که سیاست خصمانه ایالات متحده در مقابل ایران اسلامی تغییر نکند شعار مرگ بر آمریکا بر زبان، جان و قلب ملت ایران جاری خواهد بود و استکبار ستیزی به رغم مذاکرات هسته‌ای و تفاهم برجام ادامه خواهد یافت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت محترم تقاضا داریم با توجه به توصیه‌های مؤکد مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه سیاست اقتصاد مقاومتی در شرایط پسا برجام؛ دولت همچنان از تولید داخلی و خروج از رکود را در دستور کار خود قرار دهد و براین اساس تدوین برنامه ششم توسعه را هرچه سریع‌تر تکمیل کند. عدم ارائه لایحه‌ برنامه ششم توسعه در سال آینده کشور را با خلاء قانونی و برنامه‌ریزی مواجه خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه