سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22694
منتشر شده در پنج شنبه, 26 آبان 1401 12:16
تعداد دیدگاه: 0
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) نقش بسیج را جلوگیری از نفوذ دشمن در عرصه های فرهنگی، سیاسی و امنیتی خواند و گفت: بسیج طی این سال ها مانند سدی محکم در برابر تهدید ها و نفوذ دشمنان به کشور عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، رضا صفری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شعار محوری هفته بسیج در سال جاری "بسیج خدمتگزار، خدمتگزار ملت ایران" است و به همین مناسبت ایام هفته بسیج را با عناوین مرتبط با این شعار نامگذاری کرده تا ماموریت ها به درستی تبیین و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: هفته بسیج از 29 آبان آغاز می شود و به ترتیب ایام هفته به نام های بسیج مظهر سازندگی و پیشرفت ، بسیج مظهر مسجدمحوری و جامعه اسلامی، بسیج مظهر نوآوری و جهاد علمی، بسیج مظهر مردم سالاری و ایران قوی، بسیج مظهر جهاد و شهادت، بسیج مظهر ایمان و تربیت اسلامی و بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی نامگذاری شده است.

وی از دیگر نقش های بسیج به الگوسازی برای آحاد جامعه اشاره کرد وافزود: کمک به دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها در جهت‌دهی، هدف‌گذاری، امیدبخشی و کمک به انجام مأموریت‌ ها، از دیگر خدمات بسیج می باشد.

صفری در ادامه به برنامه های 14 گانه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در این هفته اشاره کرد و ادامه داد: در منطقه شرق اصفهان که این ناحیه مقاومت بسیج فعالیت می کند، استعدادهای فرهنگی، هنری، علمی و اجتماعی بالایی وجود دارد که این استعدادها باید شکوفا و در اختیار کشور و مردم قرار گیرند، از این رو در قالب برنامه های ورزشی، فرهنگی و هنری 14 محور برنامه ریزی شده است که یکی از آن ها مسابقان ورزشی با یاد و خاطره شهدای این منطقه از اصفهان می باشد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) همچنین از برگزاری یادواره 135 شهید این منطقه خبر داد و گفت: مردم این منطقه مردمی ولایی وانقلابی هستند واهدا این تعداد شهید به کشور و انقلاب نیز نشان از این روحیه دارد، لذا تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم تا یک یادواره بزرگ برای شهدای این منطقه برگزار کنیم .

صفری همچنین از غبارروبی گلزارهای شهدای منطقه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، اجرای برنامه هر مسجد یک مشاور و ... به عنوان برنامه های هفته بسیج سال جاری نام برد و اضافه کرد: برنامه ریزی ها به گونه ای است که این اقدامات در طول سال نیز ادامه دار باشد و تنها به هفته بسیج ختم نگردد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه