جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21826
منتشر شده در سه شنبه, 07 تیر 1401 14:01
تعداد دیدگاه: 0
استاندار اصفهان:

سیدرضا مرتضوی، در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که بصورت ویدئو کنفرانس با دیگر استان‌ها با حضور رییس جمهور برگزار شد، گفت: مسوولان کلیه دستگاه‌های حاکمیتی از جمله تقنینی، قضایی و اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی در شورای مبارزه با مواد مخدر باید بصورت فعال حضور داشته باشند تا جامعه مناسب‌تری داشته...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، وی ادامه داد: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بعنوان مغز متفکر دستگاه تخصصی باید نقش خود را در ارائه برنامه در همه سطوح بدرستی انجام دهد تا هم‌افزایی لازم در این نهاد شکل بگیرد.
استاندار اصفهان تصریح کرد: مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این راه باید بیشتر و بهتر از گذشته عمل کند و به کمک تجارب گذشته و با پشتیبانی حاکمیت، روز به روز فعالتر، مناسبت‌تر و موثرتر عمل کند.
وی تاکید کرد: همه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بویژه نیروی انتظامی، حوزه قضایی و سایر دستگاه‌های استان با حیثیت و آبرو و اعتبارشان، پای کار مبارزه با مواد مخدر ایستاده‌اند.
مرتضوی خاطرنشان کرد: ۱۱۱ مامور نیروی انتظامی استان اصفهان در این سال‌ها در راه مبارزه با مواد مخدر جان خود را تقدیم کرده‌اند تا هم انقلاب اسلامی بیمه شود و هم آحاد جامعه، زندگی پاکی داشته باشند.
وی با گرامیداشت یاد شهیدان انقلاب بخصوص شهیدان مبارزه با مواد مخدر بر زنده نگه داشتن یاد جامعه ایثارگری تاکید کرد و افزود: تقدیم ۱۱۱ شهید و ۲۵۴ جانباز در این راه نشان دهنده اقدام ویژه نیروهای نظامی و انتظامی استان در این زمینه است و امیدواریم دستگاه قضایی با صدور رای قاطع برای سوداگران مرگ و قاچاقچیان، اقدام شایسته‌ای انجام دهد./اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه