پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21184
منتشر شده در چهارشنبه, 29 دی 1400 21:59
تعداد دیدگاه: 0
معاون استاندار اصفهان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: رسانه‌ها از مسؤولان مطالبات مردم را پیگیری کنند و به صورت مستمر وعده‌‌های داده شده را دنبال کنند و اگر دستگاهی تعامل مناسب نداشت به شورای اطلاع‌رسانی استان اطلاع دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان صبح امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان اصفهان اظهار کرد: گفتمان دولت سیزدهم شفاف‌سازی و در جریان قرار گرفتن مردم از تصمیمات و اقدامات است و تلاش ما در استان نیز بر همین مبنا است که مسائل را با مردم در میان بگذاریم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به معنای واقعی کلمه گفتمان مردمی بودن را در تمام سطوح دنبال می‌کند، افزود: رسانه‌ها در جهت انتقال این پیام و گفتمان جدیدی که در کشور شکل گرفته نقش ویژه و مهمی دارند که می‌توانند این موضوع را دنبال کنند.

جان‌‌نثاری با اشاره به ضرورت فعال شدن دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی، گفت: رسانه‌ها هم از مسؤولان باید مطالبات مردم را پیگیری کنند و مسوولان نیز موظف به پاسخگویی هستند و از طرفی پیگیر مستمر وعده‌‌های داده شده باشند و اگر دستگاهی تعامل مناسب نداشت به شورای اطلاع‌رسانی استان اطلاع دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان  تاکید کرد: مسؤولان ارتباط مستمر با رسانه‌ها را حفظ کنند و برای اطلاع‌رسانی شفاف به مردم تلاش شود./فارس

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه