شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21140
منتشر شده در چهارشنبه, 15 دی 1400 18:00
تعداد دیدگاه: 0

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به هرمزگان سفر کرده،امروز چهارشنبه از مناطق سیل زده این استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محرابیان در این بازدید آخرین اقدامات صورت گرفته برای کمک و امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده را رصد و پایش کرد و تا ساعتی دیگر در نشست ستاد مدیریت بحران هرمزگان شرکت می کند.

وزیر نیرو به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور با همراهی استاندار هرمزگان و معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی از زمین های کشاورزی آسیب دیده از سیل در میناب نیز بازدید به عمل آوردند و هم اکنون در ادامه بازدیدها در منطقه توکهور و هشتبندی این شهرستان حضور دارند.

امروز پس از بازدیدهای وزیر نیرو در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بحران استان هرمزگان در خصوص حمایت های دولت جهت رفع مشکلات و جبران خسارتها تصمیم گیری خواهد شد.

طبق اعلام محرابیان که در بازدید از سد استقلال میناب اعلام شد: بر اثر سیل اخیر حدود ۴ هزار و ۷۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی منطقه میناب خسارت قابل توجهی دیده است

بارندگی شدید در روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان هرمزگان موجب آبگرفتگی معابر عمومی در میناب شد و بیش از هزار منزل مسکونی در این شهرستان را دچار آبگرفتگی کرد.

خسارت های زیادی در نواحی شمالی و روستاهای، حاج خادمی، دمشهر، نوبند، پشته علی آباد، گورزانگ و سایر روستاها وارد کرد.

سیل ویرانگر روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تمام مناطق هرمزگان را در برگرفت و خسارت‌های فراوانی به زیرساخت‌ها شامل آب برق مخابرات، راه پل‌ها واحدهای مسکونی و کشاورزی وارد کرد.

براساس اعلام هواشناسی میناب با ۲۷۲ و رودان با ۱۷۶ میلی‌متر بیشترین بارش ها را داشتند که اسیب بسیاری دیدند./ ایرنا

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه