پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21109
منتشر شده در سه شنبه, 30 آذر 1400 14:17
تعداد دیدگاه: 0
پیام تسلیت امیرعبداللهیان در پی شهادت سفیر ایران در صنعا:

وزیر امور خارجه با تسلیت عروج ملکوتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا (یمن)، نوشت: حاج حسن ایرلو مدافع و صدای رسای حقانیت و مظلومیت مردم یمن بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حسین امیرعبداللهیان در پیامی نوشت: خبر عروج ملکوتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا، شهید حاج حسن ایرلو موجب تاثر و اندوه فراوان اینجانب و تمامی دوستان و همکاران وی شد.

وزیر امور خارجه افزود: ایرلو به عنوان جانباز شیمیایی سرافراز دفاع مقدس، عمر با برکت خود را در مسیر حفظ و اعتلای نظام اسلامی گذراند و در این راه پرافتخار برای منافع کشور و نظامی اسلامی مجاهدت نمود و به لقاء الله پیوست.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: حاج حسن ایرلو تمامی تلاش خود در عرصه‌های مختلف را صرف خدمت صادقانه در دفاع از اهداف جمهوری اسلامی ایران کرد و در ماموریت اخیر خود، مدافع و صدای رسای حقانیت و مظلومیت مردم یمن بود.

وی در این پیام عروج آن مجاهد فی‌سبیل الله و عنصر ارزشمند و پر تلاش عرصه دیپلماسی را به خانواده معزز وی، به خصوص همسر مکرمه و همه بستگان و همه همکاران در وزارت امور خارجه و نمایندگی صنعا، تبریک و تسلیت گفت و برای روح آن عزیز سفر کرده علو درجات و همجواری با صلحا و شهداء و برادران شهیدش مسئلت کرد.

بنا بر این گزارش، سخنگوی وزارت امور خارجه ساعاتی پیش از شهادت سفیر جمهوری اسلامی ایران نزد دولت نجات ملی یمن بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد./ ایرنا

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه