پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21038
منتشر شده در پنج شنبه, 04 آذر 1400 19:52
تعداد دیدگاه: 0

فرماندار اصفهان شامگاه چهارشنبه در مراسم شکوه اقتدار بسیج که در گلستان شهدای روستای پیله وران برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: روز پنجم آذر ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام (ره) روز تاسیس بسیج نام گرفت و این فرمان درست چند ماه قبل از جنگ تحمیلی صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمد علی احمدی با اشاره به توصیه حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر دفاع از حیثیت و‏‎ ‎‏شرافت ملت توسط جوانان و نوجوانان ادامه داد: امام (ره) فرمودند نوجوانان باید سلاح در دست بگیرند و باید در یک دست قرآن و در دست دیگر سلاح داشته باشند.

وی با یادآوری نام و یاد شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس افزود: سه برادر بودند که یکی از آنها در جنگ تحمیلی شهید می‌شود و دو برادر دیگر سلاح برادرشان را زمین نگذاشتند و در جنگ شرکت کردند که یکی از آنها در شب اول در عملیات شهید می‌شود.
فرماندار اصفهان در بخش دیگری از صحبتهایش با ابراز امیدواری نسبت به حل مشکل کشاورزان اعلام کرد: به زودی و با یاری مردم مشکل کشاورزان اصفهان حل می‌شود.
احمدی همچنین با حضور در مزارع کشاورزی منطقه شرق اصفهان به کشاورزان امیدواری داد و‌گفت: مشکل بی آبی حل می‌شود و زمین های کشاورزی دوباره در آن کشت می‌شود.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه