جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21026
منتشر شده در شنبه, 29 آبان 1400 15:01
تعداد دیدگاه: 0
رئیس کمیسیون آب و مناطق محروم شورای شهر اصفهان:

رئیس کمیسیون آب و مناطق محروم شورای شهر اصفهان به تجمع روز جمعه اصفهان واکنش نشان داد.مجید نادرالاصلی در این زمینه گفت:اصفهانی ها درایت و بصیرت را روز جمعه به منصه ظهور گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، وی اظهار کرد: مردم شهیدپرور، ولایی، بصیر و مدبر و خوش قریحه اصفهان بار دیگر در سپهر سیاسی – اجتماعی کشور همچون ستاره ای درخشیدند و فصل جدیدی را رقم زدند تا بر اساس آن مطالبه گری معنی و مفهوم جدیدی به خود بگیرد.

نادرالاصلی ادامه داد: روز 28 آبان 1400 در تقویم ایران به نام مردمی ثبت و ضبط خواهد شد که به رغم محدودیت ها و کمبودها، نجیبانه، یکصدا و متحد آب را طلب کردند که این مطالبه گری توانست سوء مدیریت ها را پررنگ تر از قبل نمایان سازد تا هشداری باشد به مدیران فعلی که مسیر پیشینیان را پی نگیرند و فریادی باشد از آنچه بارها و بارها گفته شد، اما از سوی مسئولان گذشته شنیده نشد.

عضو شورای شهر اصفهان گفت: از آن جا که از ابتدای واگذاری مسئولیت نمایندگی شما مردم شریف ، مومن و انقلابی در شورای شهر اصفهان به اینجانب، با شما عزیزان عهد بستم که تا حصول نتیجه، از این خواسته به حق پا پس نکشم و این به عنوان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار این شورا مطالبه را از مسیرهای قانونی با اتکا به نظرات کارشناسی و استفاده از خرد جمعی پیگیری کنم، این حضور نجیبانه ، مومنانه و مطالبه گرانه در بستر رودخانه زاینده رود انگیزه این پیگیری را دوصد چندان کرد.

وی افزود: پیرمردان و پیرزنانی که با تصویر فرزندان شهیدشان در این جمع حضور یافته بودند ، چشم امیدشان به دولتمردان بوده و هیچ دستی به سوی دشمنان دراز نکرده و نخواهند کرد.

نادرالاصلی همچنین گفت: حضور جوانان و نوجوانان ونسل سوم چهارمی های انقلاب که روز جمعه الفبای مطالبه گری اصولی را هجی کردند نیز چشمگیر بود،از سویی نمی شود از تدبیر مدیران و مسئولان استان گذشت که در کمال خردورزی و عقلانیت، آرامش را برای مطالبه گران آب رقم زدند.

عضو شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین باید از صراحت کلام مدیران دولت انقلابی و مردمی که بر حل مشکل استان های حوضه آبریز زاینده رود تاکید داشتند تقدیر نمود که در اولین ساعات برگزاری این تجمع، معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو با نگاهی جامع به استان های بحران زده در این زمینه وارد میدان شدند و همت دولت را بر رفع معضل دانستند.


وی ادامه داد: رسانه ملی در این زمینه خوش درخشید و با اعزام نزدیک به 10 نفر خبرنگار و گزارشگر به میان جمعیت و پس از آن پوشش گسترده خبر، گوی سبقت را از دیگر رسانه ها ربود و خود خبررسان این تجمع عظیم شد تا دست رسانه های معاند را از این رهگذر کوتاه نماید و اجازه خباثت به روباه پیر استعمار و ایادی رسانه ای اش ندهد.

نادرالاصلی اضافه کرد: رسانه های مکتوب و الکترونیک و شبکه های مجازی در این زمینه یکصدا به مطالبه آب پرداختند و اجازه سواستفاده را به دشمنان قسم خورده نظام ندادند که این موضوع شایان توجه بود.

وی بیان کرد: همچنین جا دارد در این رهگذر، تعامل و تفاهمی سازنده در منطقه بین مردم فهیم و شریف استان های متاثر از خشکی رودخانه زاینده رود، به ویژه مردم با صفای استان چهارمحال و بختیاری صورت پذیرد و ازصدور بیانیه و اطلاعیه های مشکل ساز پرهیز شود.

عضو شورای شهر اصفهان گفت: این حضور باعث شد تا هرچند مدیران و مسئولان بخش زیادی از وقت و مدیریت اشان را برای حل معضل آب در استان اختصاص داده اند، ولی از روز شنبه 29 آبان با جدیت بیشتری این مطالبه را از مدیران ارشد کشور پیگیری کنند.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه