جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21024
منتشر شده در پنج شنبه, 27 آبان 1400 21:32
تعداد دیدگاه: 0

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج در این ناحیه گفت: در این هفته علاوه بر اردوهای جهادی در روستاهای کم برخوردار صندوق های قرض الحسنه مردم یاری نیز افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سرهنگ پاسدار محسن حاجی عرب با اشاره به توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان و‌ولی نعمتان افزود:با برگزاری کارگاههای مشاوره و میزخدمت ادارات به مردم خدمت خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه امام حسین علیه السلام با اشاره به ظرفیت دسته های سایبری بسیج در این ناحیه تصریح کرد: در سومین رویداد تولید محتوای فضای مجازی بسیج تعداد ۶ تیم از این ناحیه شرکت کردند که علیرغم تلاش خیلی خوب تولید کنندگان آثار دو تیم توانستند عنوان شایسته تقدیر و همچنین جوانترین تیم را به خود اختصاص دهند.
وی در ادامه به کسب عنوان پایگاه اسوه فضای مجازی توسط یکی از پایگاههای این ناحیه را نشان از تلاش جوانان بسیجی برای عمل به حکم جهاد تبیین در فضای مجازی که توسط رهبر معظم انقلاب صادر شده دارد.
سرهنگ حاجی عرب افتتاح نیروگاه خورشیدی در روستاهای هدف، کلنگ زنی احداث خانه محروم، تشکیل کارگاه های مشاوره و توزیع جهیزیه و سیسمونی را از دیگر عناوین برنامه های اجتماعی خواند و افزود: گروه سرود ناحیه اثری با موضوع گرامیداشت هفته بسیج در معابر و میادین اصلی شهری و مجتمع های مسکونی اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این هفته ضمن برگزاری مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزارشهدای مدفون در محدوده ناحیه افزود: باموضوع تحکیم خانواده و فرزند پروری سلسله نشست هایی برکزار خواهد شد.
فرمانده ناحیه امام حسین افزود: در این هفته از زحمات پیشکسوتان بسیجی در مصلاهای نماز جمعه تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه