سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20728
منتشر شده در یکشنبه, 04 مهر 1400 16:09
تعداد دیدگاه: 0
سخنگوی شورای شهر اصفهان تاکید کرد؛

علی صالحی امروز (یکشنبه) در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد : از همه گروه های مردمی که تلاش کردند التیامی بر دل های جاماندگان اربعین در فضایی مناسب باشند، تشکر و قدردانی می کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، وی از معاون مالی و اقتصادی شهرداری پرسید که آیا میزان بدهی های شهرداری از پنج هزار و 100 میلیارد تومان گزارش شده، فراتر رفته است یا خیر؟ و افزود: علی رغم تأکیدات قانونی وزارت کشور، فرم های تغییر و تحول همچنان ارائه نشده درحالی که برای دانستن وضعیت موجود نیاز به آن داریم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بر شفاف سازی درخصوص تعداد مشاوران در دوره گذشته، میزان پرداختی به آن ها و گزارش عملکردشان تاکید و در خصوص روند اصلاح بودجه، خاطر نشان کرد: شورای ششم و شهردار اصفهان رویکرد فرهنگی - اجتماعی دارند لذا باید در اصلاح بودجه تجدید نظر شده و به جای کاهش ردیف های بودجه مربوطه، نگاه فرهنگی و اجتماعی حاکم شود.

وی ادامه داد: باید مشخص شود که آیا در تفریغ بودجه کیفیت هزینه ها، مسئله رانت و مخاطرات سلامت اداری، تطبیق برنامه و بودجه ارزیابی شده است یا خیر بنابراین در رابطه با کیفیت هزینه کرد موضوعات کلان بودجه، لازم است به کمیسیون اقتصادی شورای شهر گزارش ارائه شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: لازم است در اسرع وقت به معوقات و مطالبات در شرکت های نیک اندیش، توسعه سیاحتی و نمایشگاه ها رسیدگی شود.

وی در خصوص موضوع تبدیل وضعیت ها اظهار کرد: امیدواریم روند قانونی این تبدیل وضعیت ها به ویژه در مورد ایثارگران در اولویت قرار بگیرد.

صالحی خاطر نشان کرد: استاندار اصفهان بعد از هشت سال کار دولت و اتمام کار آن و چند سال فعالیت خود تازه می گوید که اولویت اول شهر اصفهان آب است. از آقایان مسئول انتظار داریم از بیانیه خوانی در فصل پاسخگویی و گزارش عملکرد پرهیز کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از رئیس جمهور درخواست کرد: با توجه به مسائل عدیده و بر زمین مانده مردم اصفهان در حوزه آب، هر چه زودتر تغییرات حوزه مدیریتی استان را لحاظ و فکر چاره باشد.

نوشتن دیدگاه