شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20602
منتشر شده در شنبه, 27 شهریور 1400 20:22
تعداد دیدگاه: 0

شهردار اصفهان در نخستین روز کاری پس از ادای احترام به مقام والای شهیدان، به میان مردم منطقه کم‌برخوردار حصه رفت و ضمن گفت‌و‌گو با مردم این مناطق از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شهروندان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی قاسم‌زاده، شهردار جدید اصفهان در نخستین روز کاری به همراه رئیس و اعضای شورای شهر پس از ادای احترام به مقام والای شهیدان، به میان مردم منطقه کم‌برخوردار حصه رفتند و ضمن گفت‌و‌گو با مردم این مناطق از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شهروندان قرار گرفتند.

شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر بعد از گلستان شهدا در منطقه کمتر برخوردار حصه حضور یافتند.

علی قاسم‌زاده ضمن بازدید از این منطقه، با مردم منطقه گفت‌وگو کرد و از نزدیک صحبت‌های آنان در خصوص نیازمندی‌های منطقه و اقدامات لازم جهت بهبود وضعیت مردم منطقه را شنید؛ فضای سبز، بلاتکلیفی زمین‌های منطقه و نبود امنیت اجتماعی از جمله مشکلاتی بود که مردم این منطقه با شهردار اصفهان در میان گذاشتند.

شهردار اصفهان و شورای اسلامی شهر توجه به نقاط محروم شهر را در اولویت برنامه‌های خود اعلام کرده‌اند و حضور در این مناطق به عنوان نخستین برنامه کاری شهردار اصفهان، نشان‌دهنده توجه و عزم شهردار برای حل مشکلات مناطق محروم شهر است./ فارس

نوشتن دیدگاه