چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1967
منتشر شده در دوشنبه, 01 تیر 1394 19:31
تعداد دیدگاه: 0
سردار فدا:

همراز: جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه به الگوگیری برای مقاومت تبدیل شده و ابتکار عمل و قدرت نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه حرف اول را می‌زند. سردار مجتبی فداء پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با ادای احترام به 23...

 

همراز: جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه به الگوگیری برای مقاومت تبدیل شده و ابتکار عمل و قدرت نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه حرف اول را می‌زند.
سردار مجتبی فداء پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با ادای احترام به 23 هزار شهید استان اصفهان و 775 شهید والا مقام شهرستان لنجان اظهار کرد: شهدای تازه تفحص شده به حضور خود مقاومت همه‌جانبه را به ما یادآور شدند و ما باید شهدای اسلام را سرلوحه کار‌های خود قرار بدهیم.

وی با اشاره به 5 رمضان سال 1357 افزود: در حرکت ابتکاری مردم اصفهان در اعتراض به دستگیری آیت‌الله طاهری در منزل مرحوم آیت‌الله خادمی تحصن کردند و تعدادی از مردم در آنجا به شهادت رسیدند که این امر سبب نشر آگاهی‌ها شد و نهضت انقلاب اسلامی را به در مجرای جدیدی سوق داد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) شهدای قبل از انقلاب را از گمنام‌ترین شهدای ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: شهدای قبل از انقلاب با اهداء جان خود برای شکل‌گیری نظام اسلامی گام برداشتند و پیش از چشیدن طعم استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند و حتی طعم شیرین پیروزی را نچشیدند و ما مدیون ایثارگری این شهدای والا مقام هستیم.

وی با اشاره به عملیات رمضان 1361 بیان کرد: استان اصفهان به واسطه نقش عملکرد دو لشکر هشت نجف اشرف و لشکر 14 امام حسین(ع) فراتر از آنچه که برای آنها پیش‌بینی شده بود پیش‌روی کردند و افتخارات فراوانی را خلق کردند و شهدای استان اصفهان در این عملیات با اهدا خون خون در راستای اعتلای نظام گام‌های بسیار موثری برداشتند.

فداء اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه به الگوگیری برای مقاومت تبدیل شده و ابتکار عمل و قدرت نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه حرف اول را می‌زند.

وی با اشاره به تحولات در کشور عراق بیان کرد: امروز رئیس جمهور عراق و مسئولان عراق خود اذعان دارند که امنیت عتبات عالیات و مردم عراق را مدیون جمهوری اسلامی هستند که این نشان‌دهنده عظمت و اقتدار ایران است.

فداء گفت: امروز که مردم یمن مورد هجوم آل‌سعود قرار گرفتند نیازمند دارو و مواد غذایی هستند و آنها نیازی به سلاح و تجهیزات ندارد چرا که بیش از 50 میلیون اسلحه و مهمات در دست مردم یمن وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) در ادامه با اشاره به اهمیت نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی افزود: در سال‌های گذشته تمام نام‌گذاری‌ها مناسبت‌های اقتصادی داشت اما طی چند سال اخیر حوادث متعددی در منطقه آن‌ هم به پشتیبانی استکبار جهانی در حال شکل‌گیری بوده و یکی از دلایل اصلی انتخاب این شعار از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای ایجاد تحکیم هر چه بیشتر بوده است.

وی اضافه کرد: همدلی و هم‌زبانی ظرفیتی بسیار قوی در خود جای داده و به همین علت رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط امروز هم‌نوایی مردم و مسئولان را خواستار شده‌اند چرا که وجود دو‌دستگی ظرفیتی برای حضور دشمن در کشور فراهم می‌کند.

 

منبع:فارس

نوشتن دیدگاه