جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1966
منتشر شده در دوشنبه, 01 تیر 1394 19:25
تعداد دیدگاه: 0
زینت السادات بهشتی:

همراز: خواهر شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی همیشه جلوتر از زمان خود حرکت و تفکر می‌کرد. زینت‌السادات بهشتی به مناسبت سالروز شهدای 7 تیر اظهار کرد: سحرخیزی از جمله اموری است که ماه مبارک رمضان به ما یاد می‌دهد، ماه رمضان به ما می‌آموزد که نه فقط برای تغذیه جسم بلکه باید برای روح نیز تلاش کنیم. وی با...

 

همراز:خواهر شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی همیشه جلوتر از زمان خود حرکت و تفکر می‌کرد.
زینت‌السادات بهشتی به مناسبت سالروز شهدای 7 تیر اظهار کرد: سحرخیزی از جمله اموری است که ماه مبارک رمضان به ما یاد می‌دهد، ماه رمضان به ما می‌آموزد که نه فقط برای تغذیه جسم بلکه باید برای روح نیز تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های شهید بهشتی سحرخیزی و توجه و تمرکز به حالات روحی و مناجات با خدا در زمان سحر بود،بیان کرد: جلوتر از زمان حرکت کردن از ویژگی‌های شهید بهشتی بود.

خواهر شهید بهشتی ادامه داد: آینده‌نگری و افق وسیع و برنامه داشتن برای آینده از دیگر ویژگی‌های شهید بهشتی بود، آن شهید همواره برای خدا گام بر می‌داشت و به این واسطه توهین افراد هیچ‌گاه او را برای حرکت در مسیر انقلاب سست و بی‌انگیزه نمی‌کرد.

وی یادآور شد: شهید بهشتی تا زمانی که برای او در کاری یقین حاصل نمی‌شد به کسی تهمت و توهین نمی‌کرد و پیرامون آن شخصیت هرگز قضاوت نمی‌کرد، مشارکت در کارهای گروهی و عدم تحمیل نظر خود به دیگران از دیگر ویژگی‌ها و خصایص این بزرگ‌مرد بود.

بهشتی در ادامه از اعلام آمادگی بیت شهید مظلوم دکتر بهشتی برای اجرا و تحقق هرگونه برنامه پیرامون آن شهید مظلوم خبر داد.

نوشتن دیدگاه