شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 194
منتشر شده در سه شنبه, 23 دی 1393 17:42
تعداد دیدگاه: 0

نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکرهایی به وزرای دولت یازدهم خواستار تسریع در ارایه خدمات بیشتر به موکلانشان شدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس در جلسه علنی روز سه شنبه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ضرورت ضابطه‌مند کردن...

نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکرهایی به وزرای دولت یازدهم خواستار تسریع در ارایه خدمات بیشتر به موکلانشان شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس در جلسه علنی روز سه شنبه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ضرورت ضابطه‌مند کردن فعالیت‌های کارخانه‌های دولتی و نیمه دولتی در روستاهاو همچنین سالم‌تر کردن فضای رقابت در این بخش تذکر داد و بر لزوم تامین وجه کارخانجات قند و شکر جهت پرداخت مطالبات چغندرکاران تذکر داد.

مقتدایی در تذکر به وزیر امور اقتصادی و دارایی بر ضرورت برقراری تناسب بین نرخ سود و نرخ مالیات مصوب در اتحادیه صنف تعویض روغن با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز تاکید کرد.

محمد علی اسفنانی نماینده مردم فریدن،فریدون شهرو چادگان نیز به وزیر جهادکشاورزی در خصوص علت عدم پرداخت میلیاردها تومان بهای چغندرقند کشاورزان شهرستان مربوطه تذکر داد.

نوشتن دیدگاه