چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1793
منتشر شده در چهارشنبه, 19 فروردين 1394 15:49
تعداد دیدگاه: 0
نماینده مردم نطنز در مجلس:

همراز: نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیر علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی پس از سخنان وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی اکثریت مجلس از توضیحات رضایت داشتند. محمد فیروزی با اشاره به جلسه روز گذشته وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی در مجلس اظهار...



همراز: نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیر علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی پس از سخنان وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی اکثریت مجلس از توضیحات رضایت داشتند.
محمد فیروزی با اشاره به جلسه روز گذشته وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی در مجلس اظهار کرد: در این جلسه رئیس سازمان انرژی اتمی ایران فرایند ایجاد حرکت دسترسی ایران به انرژی هسته‌ای را ضمن ارائه یک پیشینه از این صنعت در ایران، به صورت کامل تشریح کرد و گفت که تمام اتفاقات انجام شده در این حوزه چه در اجرای برنامه‌های توسعه و پیشرفت و چه مذاکرات برای توافق، همگی تحت مدیریت مسئولان ارشد نظام صورت گرفته است.

وی ادامه داد: صالحی در این جلسه گفت که در این توافق چیزی را از دست نداده‌ایم و حتی این توافق باعث می‌شود تا تمام موانعی که بر سر راه دسترسی و پیشرفت ما در حوزه هسته‌ای وجود دارد برطرف شده و راه پیشرفت علمی و تخصصی در صنعت هسته‌ای را با هزینه کمتری به‌دست آوریم.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: وزیر امور خارجه نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از جزئیات مذاکرات لوزان گفت که تا امضای توافق جامع هنوز فرصت باقی است و نمایندگان اطمینان خاطر داشته باشند که خطوط قرمز نظام و حفظ منافع ملی در مذاکرات رعایت شده و در آینده هم رعایت می‌شود.

فیروزی خاطر نشان کرد: پس از پایان صحبت‌های وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی جو مجلس، جو بسیار آرام و خوبی بود و تقریبا اکثر نمایندگان از اظهارت این دو مسئول رضایت داشتند.

وی اضافه کرد: تلاش‌های تیم هسته‌ای در مذاکرات قابل تقدیر است و بنده به عنوان نماینده پایتخت هسته‌ای ایران یعنی نطنز، مراتب تقدیر و تشکر خود را به رئیس محترم جمهور و تیم مذاکرکننده هسته‌ای اعلام می‌کنم.

نوشتن دیدگاه