پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1724
منتشر شده در شنبه, 23 اسفند 1393 08:20
تعداد دیدگاه: 0
فولادگر:
برای حضور در انتخابات آینده تردیددارم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که حتی یک ریال هم از محمدرضا رحیمی دریافت نکرده است، گفت:به انتشارلیست نمایندگانی که ازوی پول دریافت کرده اند درشبکه های مختلف اجتماعی و بعضا سایت های خبری مشکوک هستم،چرا که اسامی نمایندگانی به عنوان دریافت کنندگان پول منتشر شده که از...

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که حتی یک ریال هم از محمدرضا رحیمی دریافت نکرده است، گفت:به انتشارلیست نمایندگانی که ازوی پول دریافت کرده اند درشبکه های مختلف اجتماعی و بعضا سایت های خبری مشکوک هستم،چرا که اسامی نمایندگانی به عنوان دریافت کنندگان پول منتشر شده که از مخالفان اصلی محمدرضا رحیمی بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حمیدرضا فولادگردر نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهارکرد:اکنون اصولگرایان بیش از هرچیزی به اتحاد نیازدارند و جبهه متحد اصولگرایان با محوریت جامعتین تشکیل شده و حضور مشروط جبهه پایداری به این جبهه متحد را هم پذیرفته است.

فولادگر با بیان این که درانتخابات قبلی جبهه پایداری با محوریت آیت الله مصباح یزدی اقدام به حضور جداگانه در انتخابات داشت، تصریح کرد:چنانچه پایداری ها محوریت جامعیتین را بپذیرند و نخواهند به صورت جداگانه اقدام کنند،حضورشان در جبهه متحد اصولگرایان پذیرفتنی است.

وی با بیان اینکه وحدت اصولگرایان را امری دور از انتظار نمی‌بینیم گفت: قطعا چنانچه جبهه متحد اصولگرایان گسترده‌تر و با مشارکت طیف‌های مختلف سیاسی انجام شود نتیجه‌بخش خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درزمینه نحوه حضور اصلاح طلبان در مجلس نیز بیان کرد:هنوز اطلاع دقیقی مبنی بر چگونگی حضور آن ها نداریم، اما اصلاح طلب ها با محوریت موسوی لاری وارد عرصه شده اند، از سوی دیگر محمدرضا عارف نیز از سال 92 اقداماتی را در این زمینه آغاز کرده بود که پیش بینی می شود آن ها نیز مانند زمان انتخابات ریاست جمهوری به یک اتحاد سیاسی دست پیدا کنند.

وی همچنین از برخی تحرکات و حرکت‌های ائتلافی از سوی دولت یازدهم با محوریت نوبخت تحت قالب ائتلاف اعتدال خبرداد و بیان کرد:این جبهه سعی دارد با بیان شعار اعتدال به مجلس راه یابد و اصولگرایان باید از انتخابات اخیرریاست جمهوری درس بگیرند.

عضو کمیسیون اصل 44 مجلس از ارایه گزارشی پیرامون اقتصاد مقاومتی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: با توجه به گذشت یک سال از زمان ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گزارشی مفصل در سه بخش قانون‌گذاری، نظارت و اجرا از سوی نمایندگان ارایه شد.

وی با بیان اینکه در این گزارش بیش از 56 شاخص برای سنجش میزان تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور از سوی نمایندگان مجلس مشخص شد،‌ عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی مفهومی متفاوت با اقتصاد ریاضتی و دولتی کردن اقتصاد دارد، در اقتصاد مقاومتی مردمی کردن اقتصاد یک اصل و بنیان است،‌ یعنی اعتقاد داشته باشیم که مردم در اقتصاد نقشی مهم ایفا می‌کنند.

وی بهینه‌سازی مصرف، افزایش بهره‌وری و اصلاح الگوی مصرف را جزء فاکتورهای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اذعان کرد راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام ورود گسترده مردم است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بدترین نکته در اقتصاد، انحصار است هم انحصار دولتی و هم انحصار خصوصی امری مضموم است و راه ممانعت از این امر ناپسند در عرصه اقتصادی کشور تحقق کامل اصل 44 است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری پیرامون پروژه‌های نیمه تمام استانی تصریح کرد: قریب به 500 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که حدود 10 درصد آن متعلق به استان اصفهان است، از نکات قابل تأمل وجود همین میزان مبلغ به عنوان نقدینگی در دست مردم است که می‌تواند چنانچه بستر لازم برای ورود مردم به عرصه اقتصادی فراهم شود پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شوند.

فولادگر در همین راستا به طرح بزرگ مغفول‌ مانده تونل بهشت‌آباد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر طرح بهشت‌آباد به طور کلی رها شده است، چرا که وزارت نیرو نه اعتقادی و نه اعتباری برای بهشت‌آباد دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: با توجه به رها شدن انجام طرح تونل بهشت‌آباد استیضاح وزیر نیرو هنوز در دستور کار است و من شخصاً امضای خود را پس نگرفتم.

فولادگر خاطر نشان کرد: نمایندگان مردم اصفهان در مجلس با توجه به حساسیت تونل بهشت‌آباد این موضوع را رها نکرده و در حال پیگیری آن هستند که بدین منظور درصدد هستیم یک کنسرسیوم تامین مالی غیردولتی برای اجرای بهشت‌آباد تشکیل دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: برای سال جاری هیچ پیشنهاد کاهش مالیاتی برای استان‌ها در مجلس تصویب نشده است و عمده دلیل آن کاهش قیمت نفت و وابستگی بودجه دولت به امر مالیات است.

فولادگر تصریح کرد: سال 93 بیشترین نارضایتی را از سوی مردم نسبت به مالیات‌ها داشتیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگاری دیگر مبنی بر تغییر و تحول‌های اخیر صورت گرفته در بدنه مدیریتی استان گفت: نمایندگان مردم اصفهان در مجلس کوچکترین نقشی در این تحولات و تغییرات نداشته‌اند و هیچ مشورتی با نمایندگان اصفهان از سوی دولتمردان برای انتصابات مدیرکل‌ها نشده است، البته لازم به ذکر است که طبق قانون هم هیچ الزامی برای دولت نسبت به انتصاب مدیران و مشورت کردن با نمایندگان نیست.

وی اضافه داشت: مجلس نهم هم موفقیت‌های بزرگی داشته و هم قطعا با نقطه ضعف‌هایی همراه بوده است، هیچ‌گاه نمره مجلس را 20 نمی‌دهیم ولی با قاطعیت اعلام می‌کنیم همواره عملکرد مجلس در راستای خدمت به مردم، کمک به حل مشکلات و اعتلای نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی در پایان بار دیگر تاکید کرد: برای سال آتی نسبت به ورود خود به انتخابات مجلس دهم هنوز هیچ تصمیمی نگرفته است و چنانچه تصمیم فقط با وی باشد حاضر است که دیگر شرکت نکند و به امور علمی و دانشگاهی خود بپردازد.

نوشتن دیدگاه