شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15780
منتشر شده در چهارشنبه, 12 آذر 1399 14:23
تعداد دیدگاه: 0
قاضی‌‌زاده هاشمی:

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داشتیم، شخص رئیس جمهور در جلسه امروز تشریف آورده و توضیحاتی را درباره بودجه سال آینده ارائه می‌کرد زیرا بودجه اصلی ترین لایحه اقتصادی سالانه کشور است که با زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سیدامیرحسین قاضی زاده‌هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال 1400 از سوی امیری معاون رئیس جمهور به مجلس در صحن علنی امروز گفت: انتظار داشتیم، شخص رئیس جمهور در جلسه امروز تشریف آورده و توضیحاتی را درباره بودجه سال آینده ارائه می‌کرد.

وی ادامه داد: البته توضیح درباره جزئیات این لایحه از تریبون خانه ملت به مردم بیشتر از ارائه آن برای نمایندگان اهمیت داشت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس تاکید کرد: لایحه بودجه اصلی ترین لایحه اقتصادی سالانه کشور است که با زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: آقای روحانی توضیح می‌دادند که چه میزان نرخ رشد اقتصادی، میزان سرمایه گذاری، کمک معیشت برای محرومان و مستضعفان، ساماندهی یارانه و ... در بودجه سالانه دیده شده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این فرصت از دست رفت و امیدوارم رئیس جمهور با توضیح جزئیات برای مردم، این موضوع را جبران کند.

نوشتن دیدگاه