پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15718
منتشر شده در یکشنبه, 09 آذر 1399 14:00
تعداد دیدگاه: 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) :

به دنبال شهادت دکتر محسن فخری زاده مهابادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اصفهان پیام تسلیتی صادر کرد.

متنن پیام  به این شرح است:

؛ بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا(احزاب، ۲۳)

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری‌زاده مهابادی، دانشمند هسته‌ای کشور و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نشان داد راه و مسیر نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر اصلی خود است .
این اقدام وحشیانه به دست تروریست های کوردل وابسته به رژیم منحوس صهیونیستی ثابت کرد دشمن ترسوتر و بزدل تر از آن است که بتواند رودرروی این نظام قرار گیرد.

اینجانب شهادت دکتر محسن فخری زاده که این اواخر کیت های تشخیص کرونا را در داخل کشور تولید کرد و واکسن کرونا را به مرحله تست انسانی رساند

را محضر مبارک امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبرمعظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و همه هموطنان عزیز بخصوص مردم شریف و شهیدپرور اصفهان و همچنین خانواده گرانقدر آن شهید، تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

نوشتن دیدگاه