سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1566
منتشر شده در پنج شنبه, 16 بهمن 1393 09:10
تعداد دیدگاه: 0
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان به دنبال از بین بردن ارزش های اسلامی در بین جوانان است ، مشارکت در ساخت مراکز عام المنفعه از سوی خیرین را مشارکت در راستای حفظ ارزش های اسلامی بیان کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری که به...

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان به دنبال از بین بردن ارزش های اسلامی در بین جوانان است ، مشارکت در ساخت مراکز عام المنفعه از سوی خیرین را مشارکت در راستای حفظ ارزش های اسلامی بیان کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری که به نمایندگی از کاروان تدبیر و امید روزگذشته به شهرستان لنجان سفر کرده بود ، در مراسم کلنگ زنی مجتمع فرهنگی ورزشی شاداب گفت: در حال حاضر محدویدت های منابع این اجازه را به دولت نمی دهد تا آن طور که شایسته جوانان ایرانی است برای آن ها برنامه ریزی کند و از این جهت اگر خیرین و بخش خصوصی به منظور سرمایه گذاری در طرح های عمرانی و عام المنفعه ورود پیدا کنند، در راستای حفظ ارزش های اسلامی کوشیده اند.
وی تصریح کرد: ساخت مراکزی برای ورزش و خودسازی جوانان قطعا ارزشی کمتر از ساخت مسجد ندارد و می تواند از توطئه های دشمن برای به نابودی کشاندن نسل جوان ایران جلوگیری کند.
انصاری ضمن اشاره به تحریم های بی رحمانه غرب علیه ایران ادامه داد: با ایستادگی مردم در مقابل ظلمی که برخی قدرت ها به ما تحمیل کرده اند آنها به سرمنزل مقصود نخواهند رسید.
معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به تحولات منطقه خاطر نشان کرد: امروز پرده از چهره تروریست ها و تروریست پروران افتاده است و خود نیز به آن اذعان دارند.
معاون پارلمانی رییس جمهوری با تبریک دهه فجر این ایام را فرصتی دانست که مردم یکبار دیگر انقلاب خود را یادآوری کنند و بدانند عوامل پیروزی آنها چه بوده است تا با نگاه به مسیر طی شده نقاط ضعف و قوت خود را بررسی و مسیر روشنی را برای حرکت به آینده ترسیم کنند.

وی تصریح کرد: ما امروز نسبت به گذشته در نقطه خوبی هستیم ولی تا نقطه مطلوب و آنچه باید باشیم فاصله زیادی داریم.

نوشتن دیدگاه