سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1550
منتشر شده در یکشنبه, 12 بهمن 1393 18:35
تعداد دیدگاه: 0
زرگرپور:

استاندار اصفهان با بیان این که سفر پایان هفته رئیس جمهور به استان اصفهان با رویکرد جدیدی صورت می گیرد، از مردم اصفهان خواست تا با حضور در میدان امام استقبال با شکوهی را به نمایش بگذارند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،رسول زرگرپور صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت:سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت...

استاندار اصفهان با بیان این که سفر پایان هفته رئیس جمهور به استان اصفهان با رویکرد جدیدی صورت می گیرد، از مردم اصفهان خواست تا با حضور در میدان امام استقبال با شکوهی را به نمایش بگذارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،رسول زرگرپور صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت:سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت وزیران در دولت تدبیر و امید پروژه محور نیست و رویکرد جدیدی به خود گرفته است.
وی اظهار کرد:ادای احترام به شهدا وخانواده ایثارگران ،دیدار با مردم استان و اقشار مختلف و بررسی مشکلات و معضلات و تنگناهای استان از عمده برنامه های رئیس جمهور به اصفهان خواهد بود.
زرگرپور ادامه داد: برنامه استقبال عمومی از رئیس جمهور ساعت 9 و نیم صبح روز چهارشنبه 15 بهمن ماه در میدان امام خمینی(ره) اصفهان با حضور پرشور مردم برگزار می شود.
استاندار اصفهان افزود: در طول چهار دوره سفری که پیش از این ریاست جمهوری به اصفهان داشته است، 892 مصوبه ابلاغ و تصویب شده که 35 درصد خاتمه و 65 درصد با پیشرفت فیزیکی پائین همراه و یا اینکه اصلا آغاز نشده است.
وی بیان کرد: 4 هزار و 500 پروژه با اعتباری بالغ بر 17 هزار میلیارد تومان و 2 هزار و 200 پروژه متوسط با اعتباری بالغ بر 26 هزار میلیارد ریال که معادل 15 درصد کل اعتبارات است، پایان یافته که از طریق اعتبارات ملی و استانی انجام شده است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه 2 هزار و 300 پروژه با اعتباری بالغ بر 140 هزار میلیارد ریال از سفرهای قبلی در استان باقی مانده است که باید تصویب شود، تصریح کرد: در صورتی که بخواهیم پروژه‌های ناتمام را با اعتبارات استانی انجام دهیم، حداقل 15 سال زمان لازم است.
زرگرپور افزود: 50 نفر از مسئولان اقتصادی کشور از جمله رؤسای بانک‌ها، بنیاد‌‌ها و مدیران اقتصادی از دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و سرمایه‌گذاران در تهران جلسه‌ای برگزار کردند که به نتایج خوبی در زمینه تصمیمات مهم برای استان دست پیدا کنند.
وی همچنین اضافه کرد:در این سفرحضور 12 نفر از وزرا به اصفهان قطعی شده است که هر کدام به دو شهرستان سفر و افتتاح پروژه دارند که مهمترین آنها افتتاح یک طرح کشاورزی و یک طرح مرکز علمی است.

استاندار اصفهان تاکید کرد:‌ سامانه تلفنی 111 جهت دریافت نقطه نظرات و دریافت نامه‌ها برای مردم با ظرفیت زیادی ایجاد شده، همچنین سالن شهید موحدی دردانشگاه اصفهان با حدودهزارنفرجهت ارتباط مردمی با ریاست جمهوری ایجاد شده است.

نوشتن دیدگاه