شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1529
منتشر شده در پنج شنبه, 09 بهمن 1393 15:03
تعداد دیدگاه: 0

امام‌ جمعه اصفهان با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به اصفهان بر استقبال باشکوه از کاروان تدبیر و امید تأکید کرد و گفت: استقبال مردمی نشانگر حمایت مردم از نظام است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در جلسه شورای اداری...

 

امام‌ جمعه اصفهان با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به اصفهان بر استقبال باشکوه از کاروان تدبیر و امید تأکید کرد و گفت: استقبال مردمی نشانگر حمایت مردم از نظام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در جلسه شورای اداری استان اصفهان با تأکید بر اینکه همه مدیران باید اخلاق اسلامی را در برخوردهای خود مدنظر قرار دهند، تصریح کرد: مدیران خدمتگزاران مردم هستند و تکریم ارباب‌رجوع وظیفه اخلاقی همهٔ آن‌هاست.

امام‌جمعه اصفهان گفت: اخلاق مدیریتی شکلی است که انسان را به کار خوب سوق می‌دهد و امری ظاهری نیست.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد پایه‌های اخلاق را غضب، شهوت، علم و عدل عنوان کرد و افزود: بداخلاقی‌ها به‌به دلیل عدم کنترل غضب و شهوت ایجاد می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اصفهان نیز با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به اصفهان بر استقبال باشکوه از کاروان تدبیر و امید تأکید کرد و گفت: استقبال مردمی نشانگر حمایت مردم از نظام است.

نوشتن دیدگاه