کد خبر: 14902
منتشر شده در شنبه, 19 مهر 1399 12:08
تعداد دیدگاه: 0

وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای درباره حادثه آتش سوزی در اردوگاه شهید باهنر، صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،‫ این وزارتخانه با صدور اطلاعیه‌ای ضمن ابراز اندوه و تاسف از حادثه آتش سوزی در اردوگاه شهید باهنر، ابعاد این موضوع را تبیین کرد.

متن اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

روز پنج شنبه ١٧مهرماه به درخواست خیریه صابرین بهشت یاسین، فضایی در اردوگاه شهید باهنر در اختیار موسسه قرار داده شده است و ۱۴ تن افراد مبتلا به اوتیسم از اعضای این موسسه خیریه به همراه چهار نفر مربی در یکی از خوابگاه‌های اردوگاه که ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر داشته است اسکان داده شده‌‌اند.

این عزیزان بر اثر حادثه آتش سوزی که در دست بررسی است دچار سانحه و جراحت شده‌اند و متاسفانه یکی از افراد که حدود ۲۶ سال سن داشته است فوت شده و فرد دیگری که حدود ۱۹ سال سن داشته دچار ۷۰ در صد سوختگی شده است.

شایان ذکر است؛ این افراد دانش آموز نبوده وهیچ ارتباطی به آموزش و پرورش و مدارس تابعه ندارند و اردوگاه شهید باهنر مشابه سایر فضاهای رفاهی و اقامتی آموزش و پرورش با موسسات و نهادها حسب درخواست و ضوابط همکاری داشته و دارد.

ضمن تسلیت به خانواده مرحوم و ابراز تاسف از سانحه پیش آمده و آرزوی سلامتی برای فرد سانحه دیده، به اطلاع می‌رساند موضوع از مجاری مربوط به دقت در حال رسیدگی است و علاوه بر این وزیر آموزش و پرورش نیز معاون ذیربط خود را مامور رسیدگی و پیگیری علت حادثه نموده‌اند.