پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 14298
منتشر شده در جمعه, 14 شهریور 1399 15:50
تعداد دیدگاه: 0
بسیاری-از-مشکلات-کشور-ناشی-از-ضعف-مدیریت-است

قم - عضو هیات رئیسه مجلس بسیاری از مشکلات سیاسی کشور را ناشی از ضعف مدیریت داخلی دانست و افزود: گره زدن مشکلات به تحریم و غیره به نوعی از زیر کار فرار کردن است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی ظهر جمعه با حضور در دفتر مجمع نمایندگان در بخش کهک با مردم شهر کهک دیدار چهره به چهره داشت و پس از شنیدن درخواست‌ها و پیگیری‌های مردم که از جمله آنها شبانه روزی شدن درمانگاه شهر کهک، چهار بانده شدن مسیر عبور به سمت بخش کهک و مشکلات تاکسی‌های خطی بود قول پیگیری داد.

نماینده مردم قم در مجلس پس از این دیدار عمومی به دو روستای خاوه و فردو بخش کهک رفته و در دیدار با اعضای شورا و تعدادی از مردم قول پیگیری مشکلات این روستاها اعم از رسیدن آب سرشاخه‌های دز به روستاهای باقی مانده، پیگیری تعویض لوله‌های آب شرب روستای خاوه، پیگیری مشکلات زمین‌های قسمتی از فردو مشهور به یخچال، پست ۶۳ وات برق بخش کهک و دیگر مشکلات بخش را دادند.

وی همچنین در جمع مردم روستای فردو در حسینیه شهدای این روستا بسیاری از مشکلات کشور را ناشی از ضعف مدیریت داخلی دانست و افزود: گره زدن آن به خارج و تحریم و غیره به نوعی از زیر کار فرار کردن است و امیدواریم با همت مسئولین و کمک بیشتر مردم کشور این دوره گذار را نیز پشت سر بگذاریم و تمامی نقشه‌های دشمن مکار را نقش بر آب کنیم.

امیرآبادی همچنین با حضور در منزل سردار شهید علیرضا رحیمی از شهدای بخش کهک با بیان اینکه مادران شهدا فرزندانی چنین بزرگ را در دامن خویش پروراندند، افزود: شهدا در زمان خودش به ندای ولی امر مسلمین خمینی کبیر لبیک گفته و در دفاع از وطن و اسلام عزیز جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی در ادامه با حضور در منزل جانباز دفاع مقدس آقای عباس کفاش جانبازان را شهدای زنده انقلاب دانست و افزود: جانبازان باید توسط مردم و مسئولین تکریم و مورد احترام واقع شوند.

نوشتن دیدگاه