جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 13722
منتشر شده در یکشنبه, 12 مرداد 1399 02:15
تعداد دیدگاه: 0
وحیدی-آموزش-مجازی-دانش‌آموزان-تابع-استاندارد-مشخصی-باشد

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم وجود استانداردهای لازم برای...

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم وجود استانداردهای لازم برای معلمان جهت تدریس آنلاین گفت که باید برای استانداردسازی آموزش مجازی کار ویژه‌ای صورت گیرد و وحدت رویه وجود داشته باشد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: باید برای آموزش مجازی و غیرحضوری استانداردهایی تعریف شود تا آموزش براساس یک شیوه و وحدت رویه انجام گیرد. البته فصول درس‌ها با یکدیگر متفاوت است و ممکن است معلمان بخواهند شیوه‌ تدریسی خود را دنبال کنند اما همه باید در یک چارچوب مشخص باشند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس ادامه داد: براین اساس باید وزارت آموزش و پرورش با یک کار ویژه‌ای وحدت رویه و استانداردسازی در تدریس معلمان را در دستور کار قرار دهد تا معلمان برای آموزش در فضای مجازی براساس یک شیوه رفتار کنند و آموزش بدهند. این منوط به این است که قبل از همه معلمان برای این کار آماده شده و آنها هم آموزش ببینند.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه بهره‌مندی تمامی دانش‌آموزان در کل کشور از پوشش اینترنت برای استفاده از آموزش مجازی را بسیار مهم خواند و گفت: وزارت ارتباطات طرح توسعه اینترنت در فضای روستایی را دنبال می‌کند که در حوزه انتخابیه بنده در مدارس آنتن‌هایی تعبیه شده که حداقل به شبکه ملی و اینترانت وصل شود. این کار باید در کل کشور دنبال شود تا همه بتوانند از آموزش آنلاین مجازی بهره‌مند شوند.

وحیدی خاطرنشان کرد: باید کم‌کم فضا را برای آموزش مجازی در تمامی مناطق کشور باز کنیم کرونا فرصتی برای ایجاد بستری جهت آموزش غیرحضوری و مجازی است که باید این حوزه را تقویت کنیم.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه