کد خبر: 13092
منتشر شده در پنج شنبه, 29 خرداد 1399 19:10
تعداد دیدگاه: 0

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی طی حکمی سیدمحمود رضوی را به عنوان مشاور فرهنگی وهنری رئیس مجلس منصوب کرد.

در بخشی از حکم رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به سیدمحمود رضوی آمده است:

نظر به تاکید رهبرمعظم انقلاب مبنی بر ضرورت توجه به فرهنگ در پیام معظم له به مجلس و با توجه به تعهد دینی و انقلابی و سوابق ارزنده فرهنگی و هنری، جنابعالی را به عنوان «مشاور فرهنگی وهنری» رئیس مجلس منصوب می نمایم.

رئیس مجلس در این حکم، اهمّ وظایف مشاور فرهنگی و هنری خود را تقویت تعامل مجلس با فعالان فرهنگی، هنری، ارتباط موثر با انجمن ها، صنوف، نهادها و سازمان های فرهنگی کشور به منظور بهره مندی ازظرفیت آنها درنظام تصمیم گیری و قانونگذاری کشور بیش از گذشته برشمرده است.

قالیباف در پایان این حکم انتصاب،  توفیق روز افزون رضوی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند منان مسئلت کرده است.

سیدمحمود رضوی متولد 1359 دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی از دانشگاه علوم تحقیقات است و از جمله سوابق وی می توان به مواردی همچون فعال فرهنگی و تهیه کننده سینما  از 87 تا کنون ، عضو گروه مشاوران جوان شهردار تهران سال 84 تا 86 و مشاور فرهنگی هنری معاون فرهنگی اجتماعی سپاه از سال 90  تا 93 اشاره کرد.

سیانور، ماجرای نیمروز 1 و 2، دهلیز، درباره الی، خانه ای در خیابان چهل و یکم ازجمله کارهای اوست که برای برخی از آنها توانست چند سیمرغ جشنواره فیلم فجر را کسب کند.

انتهایپ یام/