جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2882
منتشر شده در چهارشنبه, 12 خرداد 1395 13:15
تعداد دیدگاه: 0
دبیر ستاد یادواره امام خمینی(ره) و شهدای محله پزوه:

دبیر ستاد یادواره امام خمینی(ره) و شهدای محله پزوه بزرگداشت شهدا را زمینه ای برای حفظ ارزش ها و داشته های انقلاب اسلامی ایران بیان کرد.

 حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: شاید قرن ها به طول بیانجامد تا نسل های مختلف متوجه ایثار و حماسه شهدا به رهبری امام خمینی(ره) شوند و همانطور که اکنون بخش های کوچکی از عظمت و بزرگی کار شهدا و ایثارگران مانند قله یخی از درون آب بیرون آمده است، روزی می رسد که این از خودگذشتگی به طور کامل نمایان می شود و به داستان های واقعی نسل های آتی ایران تبدیل می شود.
وی اذعان داشت: شهدا در حالی که می توانستند بمانند و پا در این مسیر پر خطر نگذارند و در کنار خانواده خود زندگی راحتی داشته باشند، با از خودگذشتگی پا در این مسیر پر مخاطره گذاشتند و از جان و مالشان گذشتند تا استقلال ایران و کیان وطن حفظ گردد.
رحیمی ادامه داد: ستاد یادواره امام خمینی(ره) و شهدای محله پزوه امسال هفدهمین یادواره امام عاشقان و عارفان، شهدای محله پزوه خوراسگان و در کنار آن، شهدای مدافع حرم را برگزار می کند.
وی خاطرنشان ساخت: در این مراسم که روز جمعه، چهاردهم خرداد ماه سال جاری همزمان با نماز مغرب و عشاء در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می گردد، محمد احمدیان، از بسیجیان دوران دفاع مقدس به نقل خاطره می پردازد و دکلمه خوانی و مداحی از دیگر برنامه های این ستاد می باشد.
بنا بر این گزارش، در این یادواره که "عشق آلاله ها" نام دارد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، پایگاه های مقاومت امام صادق، الزهرا و نجمه (علیهم السلام) ، منطقه 15 شهرداری اصفهان ، ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) و 88 شهید محله پزوه را همراهی می کنند.

نوشتن دیدگاه