پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2723
منتشر شده در دوشنبه, 06 ارديبهشت 1395 12:43
تعداد دیدگاه: 0
در فولاد مبارکه اصفهان اتفاق افتاد؛

آيين بزرگداشت سومين سالگرد خاكسپاري دو شهيد گمنام با حضور جمعي از كاركنان فولاد مباركه در معراج الشهداي اين شركت برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مدير عامل شركت فولاد مباركه در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس، افزود: افتخارات فولاد مباركه در عرصه توليد و...

آيين بزرگداشت سومين سالگرد خاكسپاري دو شهيد گمنام با حضور جمعي از كاركنان فولاد مباركه در معراج الشهداي اين شركت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مدير عامل شركت فولاد مباركه در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس، افزود: افتخارات فولاد مباركه در عرصه توليد و اقتصاد به بركت خون شهدا است.
بهرام سبحاني آرامش، امنيت، اشتغال امروز كشور را از ديگر بركات ايثارگري شهدا نام برد و گفت: همه ما مديون رشادت، ايستادگي و جان فشاني شهدا هستيم.
وي اظهار كرد: شركت فولاد مباركه به عنوان مولود انقلاب در دوران جنگ تحميلي و زير حملات هوايي وموشكي دشمن ساخته شد.
وي گفت: به لطف خدا اين افتخار ملي در آن شرايط سخت با ايستادگي، پايمردي و مقاومت فولاد مردان جبهه صنعت، به بار نشست و هم اكنون به عنوان بزرگترين توليدكننده فولاد در كشور و منطقه مطرح است.
وي افزود: وظيفه داريم در سالي كه بنام اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل نامگذاري شده با پيروي از بيانات مقام معظم رهبري دين خود را نسبت به شهدا ادا كنيم.
حجت الاسلام نبوي مسئول دفتر هماهنگي تبليغات اسلامي فولاد مباركه نيز در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: شهدا شاهد و ناظر اعمال ما هستند، بايد بكوشيم و با كار و تلاش خود ادامه دهنده راه آنان باشيم.
وی افزود: شهدا با پيروي ازحضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگترين سرمايه زندگي خود را در راه خدا اهدا كردند.
مسئول دفتر هماهنگي تبليغات اسلامي فولاد مباركه افزود: شهدا به ما درس ايمان، شجاعت، ايستادگي، سخاوت، ولايت پذيري را آموختند.
وی گفت: ما نيز در كنار مزار شهداي گمنام متعهد مي شويم كه با كار و تلاش در شرايط اقتصاد مقاومتي با اقدام وعمل، از آرمان هاي شهدا دفاع كنيم.
دو شهيد گمنام از ديار سرزمين هاي نور(مجنون و پاسگاه زيد) در سال 92 مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در معراج الشهداي شركت فولاد مباركه به خاك سپرده شدند.
اين مراسم با حضور جمعي از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس، كاركنان سپاه ناحيه مباركه، بسيجيان و كاركنان فولاد مباركه برگزار شد..
فولاد مباركه بزرگترين مجتمع صنعتي كشور و بزرگترين توليدكننده فولاد تخت در خاورميانه است
اين مجتمع فولادي با سهم بيش از 50 درصدي در توليد فولاد كشور داراي ارزش فعلي 200 هزار ميليارد ريال است.
شركت فولاد مباركه با داشتن حدود 12 ميليون تُن ظرفيت آهن اسفنجي بزرگترين توليد كننده آهن اسفنجي در جهان محسوب مي شود.

نوشتن دیدگاه