جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2277
منتشر شده در چهارشنبه, 08 مهر 1394 23:21
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان:

شهردار اصفهان با اشاره به فاجعه تاسف بار منا از تشكيل ستادي براي استقبال از جان باختگان از سوي مديريت شهري خبرداد. دكتر مهدي جمالي‌نژاد ضمن اظهار تاسف از جان‌باختن تعداد زيادي از حجاج ايراني در فاجعه منا، عملكرد آل سعود در مديريت حج را محكوم كرد و گفت: حادثه تلخ منا اتفاق دردناكي بود كه خباثت آل...

شهردار اصفهان با اشاره به فاجعه تاسف بار منا از تشكيل ستادي براي استقبال از جان باختگان از سوي مديريت شهري خبرداد.

دكتر مهدي جمالي‌نژاد ضمن اظهار تاسف از جان‌باختن تعداد زيادي از حجاج ايراني در فاجعه منا، عملكرد آل سعود در مديريت حج را محكوم كرد و گفت: حادثه تلخ منا اتفاق دردناكي بود كه خباثت آل سعود را نشان داد و به طور قطع خون شهداي منا دامن خاندان و خانواده آنها را خواهد گرفت.
وي افزود: اين حادثه داغی سترگ بر دل مسلمانان جهان بر جای گذاشت، حادثه‌ای که نشان داد حاکمانی نالایق جان انسان‌ها را بازیچه قرار داده‌اند.
شهردار اصفهان با بيان اينكه آل سعود با اين اتفاق گور خودش را كند، تصريح كرد: در میان جان‌باختگان حادثه منا، تعدادي از حجاج اصفهانی نیز حضور داشتند؛ به همين منظور خانواده شهرداری اصفهان ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان از خداوند متعال صبر و شکیبایی برای بازماندگان این حادثه را طلب نموده و برای جان‌باختگان نیز غفران و رحمت واسعه الهی را مسئلت می‌نماید.
وي افزود: پيكر جان‌باختگان ايراني منا به زودي به كشور بازخواهد گشت، به همين منظور در اصفهان، به همت معاونت خدمات شهري شهرداري و شوراي اسلامي، ستادي براي استقبال بسيار از جان‌باختگان تشكيل شده است.
شهردار اصفهان تصريح كرد: اميدواريم با حضور پرشور مردم عزيز اصفهان مراسم استقبال از شهداي منا بسيار پرشكوه برگزار شود.
جمالي نژاد اظهارداشت: جان باختگان فاجعه منا پس از حضور در اصفهان در فرودگاه شهيد بهشتي طي مراسمي به سمت گلستان شهدا تشييع خواهند شد.

نوشتن دیدگاه