جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2252
منتشر شده در جمعه, 03 مهر 1394 10:27
تعداد دیدگاه: 0
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس و عید سعید قربان، مزارهای مطهر شهدای دوران انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی در اصفهان غبارروبی شد. پنجشنبه دوم مهرماه،همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس و عید سعید قربان، مزارهای مطهر شهدای دوران انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی با حضور اقشار مختلف مردم...

 

همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس و عید سعید قربان، مزارهای مطهر شهدای دوران انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی در اصفهان غبارروبی شد.

پنجشنبه دوم مهرماه،همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس و عید سعید قربان، مزارهای مطهر شهدای دوران انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی با حضور اقشار مختلف مردم اصفهان غبارروبی و عطرافشانی شد.
بنابراین گزارش این مراسم همچنین با حضور جمعی از مسئولین همچون دکتر جمالی نژاد؛ شهردار اصفهان، سردار کریمی؛ سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، نیره اخوان و حسن کامران؛ نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، نیروهای مسلح و جمعی دیگر از مسوولان شهری و استانی برگزار شد.
لازم به ذکر است این مراسم به منظور تجدید میثاق و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای عرفه به خصوص سردار حاج احمد کاظمی و چهلمین روز از خاکسپاری شهدای غواص و گمنام برگزار گردید و طی آن پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، توسط سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، قرائت شد.
وی پس از قرائت این پیام اظهار کرد: تلاقی عید سعید قربان با این روز که روز شهیدان است را به فال نیک می‌گیریم و می‌گوییم خدا به حق خون شما، ما را در مسیر ذبح هوای نفسمان قرار دهد.
شایان ذکر است در پایان مراسم، گروه تئاتر خیابانی که متشکل از تعدادی جوان خوش ذوق و هنرمند بود، در گلستان شهدای اصفهان، نمایشی را با مضمون شهیدان به اجرا در آوردند.

 

منبع: ایمنا

نوشتن دیدگاه