جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2126
منتشر شده در یکشنبه, 18 مرداد 1394 00:46
تعداد دیدگاه: 0
لحظه شماری برای استقبال؛

در پی تشییع جمعی از شهدای غواص و خط‌شکن عملیات کربلای چهار در نصف‌جهان، روابط عمومی شهرداری اصفهان پیامی را صادر کرد. در پیام روابط عمومی شهرداری اصفهان آمده است: دوباره شهر زیبای خدا دارد از زمین و زمان دلبری می کند، افسونگرِ خمارِ هزار رنگ، نقاب از رخ بر انداخته و سپر فرو نشانده و دست گشوده تا...

 

در پی تشییع جمعی از شهدای غواص و خط‌شکن عملیات کربلای چهار در نصف‌جهان، روابط عمومی شهرداری اصفهان پیامی را صادر کرد.

در پیام روابط عمومی شهرداری اصفهان آمده است:
دوباره شهر زیبای خدا دارد از زمین و زمان دلبری می کند، افسونگرِ خمارِ هزار رنگ، نقاب از رخ بر انداخته و سپر فرو نشانده و دست گشوده تا فرزندان دریادلش را در آغوش بگیرد.
فرزندانی که وضو در زنده رودگرفتند رهسپار دیار عشق شدند، حالا نوید حضور داده و میهمان دلهای منتظرند...
حالا همین شیردلان، شهروندان شهر شهامت و ایثار، بصیرت و ولایت را از زمزم عاشقی جرعه جرعه شراباً طهوراً میهمان می‌کنند تا توصیف ناچیزی باشند از هرآنچه از روضه رضوان شنیده‌ایم و در این میان آن چه برای زمینیان ماند، حسرت لبخند آخر رزمندگانی است که مُهر مِهر حضرت دوست بر پیشانیشان خورد و در یک لحظه به نقطه صفر عاشقی رسیده و خدایی شدند.
و چه زیبا گفت مولا و مقتدای‌مان، رهبر فرزانه مان، که "امروز هم شهدا در حال تقویت روحیه ملت ایران اند ..."
آری فرزندان غیور وطن که دیروز اتوبوس اتوبوس به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند، حالا کربلایی شده و تریلی تریلی به میهن باز می‌گردند و شمیم عاشقی بر دل شهر می‌پاشند.
شهدا که می‌آیند، هوای شهر هرچقدر هم آلوده باشد، باز هم اکسیژن غیرت استشمام می کنیم و به مردانگی و مروت جوانان این مرز و بوم می بالیم، اما زلال نمناکمان پر می شود از اشک حسرت و خالی می شود به شوق امید.
امید به حضور حضرتش و جان فشانی در رکابش ....
اما یادمان باشد، فرزندانی که ساعت 17 روز دوشنبه 19 مرداد ماه میهمان دست های مهربان مردم شهرِنیلگونِ عشق و معرفت ، اصفهان همیشه سربلند می شوند، گلخنده های عاشقیشان هنوز مُهر داغِ دل پدران و مادرانیست که سالیان سال است افق نگاهشان عکس فرزند برومندشان روی طاقچه اطاقشان است و دردمند تر از آن مادران و پدرانی که در حسرت خبری از دلاور دریادلشان تن به خاک سپردند و حالا نیستند تا شکوهِ حضورِ ماهی دست بسته اشان را به تماشا بنشینند.
اما اگر مِهر مادری و دست مهربان پدری سال هاست زیرخروار ها خاک مدفون شده،معرفت علوی زنده است و اصفهان نیز در نمایان ساختن این معرفتِ همیشه جاویدِ نشئات گرفته از عشق به معبود ، زبانزد جهان و جهانیان است...
آری، دوشنبه میدان امام خمینی(ره) اصفهان به یاد پیرمراد عارفان و عاشقان ، به استقبال سربازان خمینی کبیر(ره) آمده و تن زمینیشان را تا گلزار آسمانی همیشه معطر به عطر عاشقی بدرقه کرده تا جبروتیان بال به زیر پای حاضران بگشایند و به حسرت، تماشاخانه دل را به حضور تک تک مردمی که ریشه در شهامت و ایثار دارند به نظاره بنشینند.
موج خروشان ملت منبعث از موجی که شهدا به ویژه شاه ماهی های دریای عشق که برای آسمانی شدنشان ناجوانمردانه با دستانی بسته درخاک زنده به گور شدند، ایجاد کردند پشت به پشت به ساحل آرامش زده و این آرامش را برای آنانی که خواب های آشفته برای ملت و مردم ایران می بینند، به شمشیرهای بران و تیز استکبار ستیزی مبدل کرده تا ایران و ایرانی همچنان نماد ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم باقی بماند.
دوشنبه ، عقربه‌های عاشقی به وقت 17 نمره 20 شهروندان اصفهانی را زیر کارنامه همیشه درخشانشان ثبت می‌کند تا باردیگر در دیار زنده رود ، جریان جاوید شهادت طلبی ، تلئلو درخشان صفا ، صمیمیت ، صداقت و خلوص را به رخ خورشید بکشد و بر سنگواره‌های عاشقی حک کند که "ز انفاس خوشش بوی کسی می آید..." !

نوشتن دیدگاه