جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2116
منتشر شده در پنج شنبه, 15 مرداد 1394 01:56
تعداد دیدگاه: 0
استاندار اصفهان:

استاندار اصفهان با بیان این که دوشنبه آینده برای اصفهان یک روز تاریخی رقم خواهد خورد، گفت:شک ندارم مردم اصفهان دوباره حماسه می آفرینند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، رسول زرگرپور با اشاره به تشییع شهدای عملیات کربلای 4 در اصفهان اظهار کرد: مردم اصفهان به ولایت مداری و حمایت از نظام و انقلاب...



استاندار اصفهان با بیان این که دوشنبه آینده برای اصفهان یک روز تاریخی رقم خواهد خورد، گفت:شک ندارم مردم اصفهان دوباره حماسه می آفرینند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، رسول زرگرپور با اشاره به تشییع شهدای عملیات کربلای 4 در اصفهان اظهار کرد: مردم اصفهان به ولایت مداری و حمایت از نظام و انقلاب مشهور هستند و شک ندارم که روز دوشنبه اصفهان یکپارچه برای تشییع فرزندان نظام و انقلاب حضوری حماسی می یابند.
وی تصریح کرد: شهدا با جانفشانی که داشتند توانستند آرامش و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند و ایران تا همیشه تاریخ مرهون از خودگذشتگی ایثارگران است.
زرگرپور بیان کرد: ایمان دارم مردم اصفهان روز دوشنبه با حضور در تشییع جنازه شهدای غواص که از دلاوران بی نام ونشان بودند و ظلم فاحشی توسط رژیم منحوس بعثی علیه آنان رفت ، قدردانی خود از ایثار و ایثارگری را اعلام و دوباره با آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت می کنند.
وی روحیه شهادت طلبی را یکی از داشته ها و ارزش های بالای اجتماعی هر جامعه خواند و افزود: با وجود این روحیه در کشور عزیزمان ایران، قطعا خواب های دشمنان برای دست اندازی به خاک و بوم وطن آشفته خواهد شد.

نوشتن دیدگاه