جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2112
منتشر شده در پنج شنبه, 15 مرداد 1394 01:20
تعداد دیدگاه: 0
امام جمعه اصفهان:

امام جمعه اصفهان پیروی از راه شهدا را وظیفه ذاتی همه بیان کرد و از مردم اصفهان خواست در تشییع جنازه شهدای غواص حضوری پررنگ داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد در این زمینه گفت: شهدا با اخلاص و ایثاری که داشتند انقلاب و کشوررا بیمه کردند و حفظ حرمت آن ها...


امام جمعه اصفهان پیروی از راه شهدا را وظیفه ذاتی همه بیان کرد و از مردم اصفهان خواست در تشییع جنازه شهدای غواص حضوری پررنگ داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد در این زمینه گفت: شهدا با اخلاص و ایثاری که داشتند انقلاب و کشوررا بیمه کردند و حفظ حرمت آن ها وظیفه تمام مردم ایران بوده و باید راه آنان ادامه یابد.
ایشان ادامه داد: شهدای غواص که روز دوشنبه در اصفهان تشییع می شوند از مظلومیت خاصی برخوردار هستند و مردم ولایت مدار و خداجوی اصفهان نیز این موضوع را به خوبی می دانند و حضوری پررنگ در این مراسم خواهند داشت.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بیان کرد:گذشت از جان و مال آن هم در سنین جوانی به منظور دفاع از دین و انقلاب مجاهدتی بود که به فرمان امام خمینی(ره)و با عشق جوانان همین مرز و بوم رقم خورد که به عنوان یک حماسه فراموش نشدنی در تاریخ کشور ایران نوشته شد.
بنا بر این گزارش ، قرار است پیکر مطهر 48 نفر از شهدای غواص عملیات کربلای 4 بعد از ظهر روز دوشنبه مصادف باشهادت امام صادق(ع) ازمیدان امام خمینی(ره) به سوی گلستان شهدا تشییع گردد.

نوشتن دیدگاه