جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1675
منتشر شده در دوشنبه, 11 اسفند 1393 23:22
تعداد دیدگاه: 0
فرماندار اصفهان:

فرماندار اصفهان گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری اصفهان حضور و مشارکت ضعیفی در اردوهای راهیان نور دارند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل‌الله کفیل در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی این شهرستان با اشاره به اعزام 20 هزار نفر در قالب اردوهای...



فرماندار اصفهان گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری اصفهان حضور و مشارکت ضعیفی در اردوهای راهیان نور دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل‌الله کفیل در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی این شهرستان با اشاره به اعزام 20 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور در طول یک سال گذشته از اصفهان اظهار کرد: اعزام این تعداد از جمعیت بیش از 2 میلیون‌ نفری شهرستان بسیار ناچیز است و باید با ورود جدی دستگاه‌های متولی ضمن فرهنگ‌سازی در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی نیز در حوزه راهیان نور استفاده و این سفر در سبد حمایتی خانواده‌ها در نظر گرفته شود.

وی با ابراز گلایه از حضور ضعیف برخی دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری اصفهان در این حوزه، خواستار توجه ویژه و اختصاص بخشی از درآمدها به مسائل فرهنگی شهر به‌ویژه راهیان نور و ایجاد ستاد پشتیبانی برای حمایت از افراد بی‌بضاعت در اعزام به اردوهای راهیان نور شد.

کفیل با بیان اینکه تاکنون برنامه‌های متعدد فرهنگی در سطح شهر اصفهان انجام‌ شده است، افزود: با این ‌وجود مناطقی از شهر اصفهان نظیر پارک کوهستانی صفه و منطقه حصه نیازمند ساماندهی و اجرای برنامه‌های بیشتر فرهنگی متناسب با منطقه هست که لازم است با تشکیل کمیته‌های جداگانه متشکل از دستگاه‌های فرهنگی و شهرداری به آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی اجتماعی این مناطق پرداخته و برنامه‌ریزی شود.

نوشتن دیدگاه