چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1634
منتشر شده در جمعه, 01 اسفند 1393 13:47
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان:

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح ابراهیم‌های زمان گفت: در ورودی 36 معبر که به نام شهدا مزین شده‌اند، پلاک‌های یادمان متشکل از زندگی‌نامه و تصویر شهید نصب‌ شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، محمدرضا نیل‌فروشان با...

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح ابراهیم‌های زمان گفت: در ورودی 36 معبر که به نام شهدا مزین شده‌اند، پلاک‌های یادمان متشکل از زندگی‌نامه و تصویر شهید نصب‌ شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همرازاز اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، محمدرضا نیل‌فروشان با بیان این مطلب گفت: نصب پلاک‌های یادمان شهدا تحت عنوان طرح «ابراهیم‌های زمان» در ورودی معابری که به نام شهیدان مزین شده‌اند، در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه پلاک‌های یادمان متشکل از زندگی‌نامه و تصویر شهید است، افزود: با توجه به سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این طرح در ابتدا در ورودی 36 معبر نصب‌ شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: طرح ابراهیم‌های زمان در گوشه گوشه اصفهان اجرا می‌شود تا یادمان باشد در شهری زندگی می‌کنیم که روزگاری جوانانش به مبارزه با نفس خود برخاستند تا از جان و ناموس خود دفاع کنند و میهن را از دسترسی دشمن محفوظ نگه‌ دارند.

نیل‌فروشان خاطر نشان کرد: به‌مرور تمام کوچه‌های اصفهان که به نام شهدا نام‌گذاری شده، به این پلاک‌ها مزین می‌شود.

نوشتن دیدگاه